מנצ'סטר יונייטד ויתרה על מגווייר, היגוואין מתקרב לרומא

הארי מגווייר
הארי מגווייר | James Williamson - AMA / Contributor

השדים האדומים לא יכולים לעמוד בתג המחיר שהציבה לסטר וכעת מנסה לצרף את בלם ברצלונה, יובנטוס נערכת לצירוף לוקאקו ומנסה להשתחרר מהארגנטינאי. וגם: אקס מכבי חיפה נשאר בהולנד ושורלה עבר לרוסיה

(גודל טקסט)
רשמי
* לאחר חצי עונה מאכזבת מאוד בברצלונה, קווין-פרינס בואטנג חתם היום בפיורנטינה, שתהיה הקבוצה ה-11 בקריירה של החלוץ הגנאי.




* אנדרה שורלה הושאל לספרטק מוסקבה. שחקן הכנף הגרמני חזר אשתקד לפרמיירליג, אך לא רשם עונה טובה במדי פולהאם, שירדה לליגת המשנה. אלוף העולם לשעבר חזר הקיץ לבורוסיה דורטמונד, והאחרונה החליטה לשלוח את השחקן בן ה-28 לקבוצת הפאר הרוסית.




* מיכיל קראמר, ששיחק בחצי הראשון של העונה שעברה במכבי חיפה, מצא קבוצה חדשה. החלוץ ההולנדי חתם לשנתיים בדן האג, שצירפה אותו בהעברה חופשית, לאחר חצי עונה מאכזבת באוטרכט.




* שאלקה הודיעה על השאלתו של סבסטיאן רודי להופנהיים לעונת 2019/20.




ברונו ג'נסיו, מאמנה של ליון עד הקיץ הנוכחי, הצטרף היום באופן רשמי לליגה הסינית, ומונה למאמנה של בייג'ין גואן, עד סיום העונה. קבוצתו החדשה של המאמן הצרפתי ממוקמת במקום השלישי בטבלה, כשנשארו עשרה משחקים לתום העונה.


שמועות
* ז'וזה מוריניו עשוי לאמן את ולנסיה בעונה הבאה. מרסליניו, המאמן הנוכחי של העטלפים, מסוכסך עם הנהלת המועדון ויכול להיות שיתפטר בקרוב. הפורטוגלי, שלא אימן מאז בחצי השנה האחרונה (פוטר ממנצ'סטר יונייטד בדצמבר), עשוי להיענות להצעה אם תגיע שכן הקבוצה תשחק בליגת האלופות בעונה הקרובה. סוכנו, ז'ורז'ה מנדש, מיודד עם בעלי המועדון, פיטר לים.


* מויזה קן מתקרב לאברטון, לאחר הפרסומים על כך שהחלוץ של יובנטוס דחה הצעה מארסנל, אחיו של האיטלקי, ג'ובאני קו פרסם בסטורי של חשבון האינסטגרם הפרטי שלו תמונות של אחיו הצעיר עם מדיה הכחולים של הטופיס.




* לפי "סקיי ספורט איטליה", אינטר ויתרה סופית על רומלו לוקאקו והיא מחפשת חלוץ חדש. המטרה החדשה של הקבוצה – אנטה רביץ', חלוצה של איינטרכט פרנקפורט, שכבש עשרה שערים בכל המסגרות בעונה שעברה. לחלוץ ניסיון עבר באיטליה אם כי לא ממש מוצלח במדי פיורנטינה. סכום ההעברה עשוי להיות 40 מיליון יורו.


* באיטליה דווח כי העברתו של גונסאלו היגוואין לרומא מתקרבת. אחיו של החלוץ (ניקולה), המשמש כסוכנו, החל בשיחות עם נציגי הג'ילארוסי, כך דווח באיטליה. לפי ההערכות, הג'ילארוסי ירצו להנחית בהשאלה את החלוץ הארגנטינאי בן ה-31 עם סעיף רכישה מחייב בגובה 36 מיליון יורו החל מהקיץ הבא. היגוואין לא נמצא בתוכניות של מאוריציו סארי ויובנטוס לקראת העונה הקרובה.



* עדיין ברומא: לפי ה'גאזטה דלו ספורט' הקבוצה מבירת איטליה מעוניינת בבלם ליברפול דיאן לוברן. על פי הדיווח אלופת אירופה תהיה מוכנה למכור את השחקן בתמורה ל-20 מיליון יורו.


* לורן קוסיילני (33) לא ימשיך בארסנל בוודאות לאחר שסירב לצאת למסע המשחקים וכבר נושל מתפקיד הקפטן. לפי "מירור", התותחנים החלו בשיחות עם ראן הצרפתית שרוצה בשירותיו, והבהירו לקבוצה כי לא תשחררו תמורת סכום סמלי אך לא בחינם.


* מלקום, קשרה הברזילאי של ברצלונה, בדרכו לזניט סנט פטרסבורג ששיפרה את הצעתה לברצלונה: 40 מיליון יורו + 5 מיליון יורו במשתנים. השחקן דחה הצעה מאברטון בשל שכר נמוך, לטענתו, וכן הצעה מליגת ה-MLS. ברוסיה הוא צפוי להרוויח שישה מיליון יורו לעונה.


* לפי מקורות באיטליה, מנצ'סטר יונייטד הפנימה שלא יהיה באפשרותה לצרף את הארי מגווייר ושהיא כבר עברה לתוכנית ב' בניסיון לצרף בלם. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר מעוניינת בסמואל אומטיטי, בלמה של ברצלונה, ומוכנה להציע עליו 50 מיליון יורו. לאור העובדה שאלופת ספרד דורשת 60 מיליון יורו, נראה שהעסקה בהחלט יכולה להירקם.



* נאפולי חושבת על חיזוק להתקפה לאחר שהבינה שניקולא פפה בחר בארסנל וחאמס רודריגס עשוי להישאר בריאל מדריד. מדובר בהירבינג לוסאנו, חלוצה המקסיקני של פ.ס.וו איינדהובן. לפי הדיווח ב"קוריירה דלה ספורט", הקבוצה שוחחה עם סוכנו של השחקן, מינו ראיולה. ההולנדים הודחו אתמול מליגת האלופות על ידי באזל מה שישמש לטובתם של האיטלקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי