אינטר מאיימת על מאורו איקרדי: אם תישאר – תשב ביציע

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

הקפטן ממשיך ב"מלחמה הטוטאלית" עם קבוצתו. לנראזורי נמאס ממה שקורה והם העבירו מסר לחלוץ שיורשה רק להתאמן במדי הקבוצה אך עשוי שלא לשחק עד שיסיים את חוזהו. הארגנטינאי שוקל פעולה משפטית בנדון

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

קצת פחות מחודש לסגירת חלון ההעברות, ואינטר ומאורו איקרדי ממשיכים את "המלחמה הטוטאלית" שלהם, כפי שנכתב ב"גאזטה דלה ספורט". קפטן הנראזורי קיבל כבר מזמן הודעה כי אינו בתוכניות של הפרויקט החדש של אנטוניו קונטה, אף עזב את מחנה האימונים וקושר עם מעבר אפשרי ליובנטוס ונאפולי. אולם בארץ המגף דווח ביממה האחרונה כי איקרדי החליט שהוא רוצה להישאר באינטר בכל זאת, בין היתר מסיבות משפחתיות: אשתו וונדה צפויה להיכנס להיריון.

עבור אינטר מדובר במקל בגלגלים מבחינת מסע הרכש המתוכנן משום שהקבוצה חייבת למכור שחקנים כדי להתחזק. במועדון הבהירו לחלוץ את המשמעות של בחירתו – אם יהיה דבק בהחלטתו הוא עשוי להישלח ליציע למשך שנתיים, עד לתום חוזהו. איקרדי יורשה להתאמן עם הקבוצה יחד עם חבריו וכל הצוות המקצועי אך לא ייכלל בסגל.

אינטר תרשום את השחקן בסגל הקבוצה לקראת הליגה וכן ליגת האלופות אך דווח כי החלוץ, שרצה לשים סוף לסאגה עד חודש יולי, מה שלא קרה בפועל – מתכנן פעולה משפטית אם לא ישחק.


מאורו איקרדי. "המלחמה" ממשיכה (Emilio Andreoli / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי