דיווח: ראג'ה נאינגולן בחר בקליארי בגלל המחלה של אשתו

ראג'ה נאינגולן
ראג'ה נאינגולן | קליארי

גלאטסראיי ופיורנטינה הגישו לקשר הצעות מפתות מבחינה כלכלית, אולם הוא חתם בקבוצה בה פרץ והבהיר: "קיבלתי את ההחלטה מהלב". באיטליה מפרסמים שבת זוגו, קלאודיה לאי, עוברת טיפולי כימותרפיה: "חיי הפכו לסיוט"

קבוצות: אינטר רומא
(גודל טקסט)
אחרי חמש שנים ברומא ועונה אחת באינטר, ראג'ה נאינגולן הושאל אתמול (שני) באופן די מפתיע לקליארי – הקבוצה בה שיחק במשך ארבע שנים ובמדיה עשה את הפריצה הגדולה. "ההחלטה לעזוב את הנראזורי נכפתה עליי, אך אני אנסה להוכיח לראשי המועדון שהם טעו", סיפר השחקן לאחר החתימה והוסיף: "היו לי הצעות טובות יותר, אבל קיבלתי את ההחלטה הזו מהלב".


רק לפני כחודש, כזכור, הכריז המנהל הספורטיבי בפה מארוטה כי מאורו איקרדי ונאינגולן אינם נמצאים בתוכניות המקצועיות של המאמן אנטוניו קונטה לקראת עונה הקרובה. גלאטסראיי ופיורנטינה מיד הביעו עניין בבלגי והגישו לו הצעות אטרקטיביות מבחינה כלכלית, אולם הקשר הבלגי הלך כאמור עם הלב.


באיטליה טוענים כי אחת הסיבות המרכזיות לכך שנאינגולן בחר בקליארי היא אשתו, קלאודיה לאי, ילידת העיר סרדיניה, שחולה במחלת הסרטן ועליה לעבור טיפולי כימותרפיה. "קיוותי שזה היה רק חלום רע, אבל מהר מאוד הבנתי כי חיי הפכו לסיוט. אחרי מבול לא פוסק של דמעות, הגיע הזמן לקום ולהילחם בחיה המכוערת הזו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי