איתות ראשון: לוקאקו כבש רביעייה במשחק אימון של אינטר

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | אינטר, רשמי

הנראזורי הביסו 0:8 את וירטוס ברגמו מהליגה הרביעית כשהבלגי שחתם בקבוצה רק לפני שלושה ימים - נראה מוכן לעונה שבפתח. גם וסינו ואספוזיטו בלטו עם צמדים. בהמשך הערב: ריאל נגד רומא (שידור ישיר בספורט4)

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אינטר של אנטוניו קונטה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה החדשה. אתמול גברה הקבוצה 6:7 בפנדלים על ולנסיה בספרד במשחק ידידות לאחר 1:1 בתום 90 דקות, והיום (ראשון) קיבלנו איתות ראשון מרומלו לוקאקו. החלוץ הבלגי שחתם בקבוצה רק ביום חמישי ומיעט להתאמן במדי הנראזורי, היה הכוכב של ה-0:8 של אינטר מול וירטוס ברגמו, קבוצת החובבים מהליגה הרביעית.


החלוץ שקיבל את חולצה מספר 9 הוריד חלודה (טרם שיחק הקיץ) כשכבש רביעייה. חוץ ממנו, הקשר מתיאס וסינו אנדראה אספוזיטו כבשו צמד כל אחד. זו הייתה הזדמנות טובה עבור שחקני קבוצת המילואים והסגל הרחב להוכיח שמקומם בקבוצה. גם המגןקשר ולנטינו לזארו שחזר מפציעה, שיחק.

למעשה, עד היום ניצחה אינטר רק משחק הכנה אחד שלא בפנדלים, כשפתחה את הקיץ עם ניצחון 1:2 על לוגאנו. אינטר נכנעה למנצ'סטר יונייטד 1:0וסיימה בתוצאות תיקו מול יובנטוס, טוטנהאם, פ.ס.ז' ו-ולנסיה (אם נתעלם מהפנדלים) בדיוק בעוד שבועיים תפתח אינטר את העונה במשחק בית נוח נגד לצ'ה. במחזור השני היא תתארח אצל קליארי ובמחזור הרביעי יגיע אתגר ראשון – הדרבי נגד מילאן. 





עוד הערב במשחקי ההכנה: ריאל מדריד תפגוש את רומא בקרב מסקרן (21:00, שידור ישיר בספורט4) שיהיה החזרה הגנרלית עבורן לפני פתיחת הליגות. רומא מגיעה לאחר תיקו 2:2 נגד אתלטיק בילבאו כשלפניכן רשמה שלושה ניצחונות רצופים, בעוד הקבוצה של זינדין זידאן לא הרשימה ב-0:1 על רד בול זלצבורג.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי