כריסטיאנו רונאלדו: "זידאן נתן בי אמון וגרם לי להרגיש מיוחד"

כריסטיאנו רונאלדו, זינדין זידאן
כריסטיאנו רונאלדו, זינדין זידאן | FRANCK FIFE/AFP/Getty Images

הפורטוגלי הביע הערכה כלפי מאמנו בריאל מדריד: "החברות בינינו תמיד תתפוס חלק גדול בלב שלי". על המטרות שלו לשנים שנותרו לו בקריירה: "לנצח עוד ועוד, רוצה להבטיח את החלק שלי בהיסטוריית הכדורגל"

(גודל טקסט)

כבר יותר משנה שכריסטיאנו רונאלדו לא בריאל מדריד, אבל החותם שהותיר בה כל כך חזק שכמעט בכל פעם שהוא מתראיין, הוא נזכר בתקופה שלו בלבן. הפעם חלוץ יובנטוס דיבר על מערכת היחסים שלו עם זינדין זידאן. מעבר לכך, הוא גם הציב מטרות לשנים שנותרו לו כשחקן.

"הביטחון ששחקן זקוק לו לא תלוי רק בו, אלא גם בסובבים אותו, חבריו לקבוצה והמאמן", אמר רונאלדו, "הוא צריך להרגיש שהוא חלק חיוני מהקבוצה וזידאן גרם לי להרגיש מיוחד. הוא לא שינה את סגנון המשחק שלי, נשארתי אותו שחקן. כמובן שהוא עזר לי המון, הוא אדם שאני מאוד מעריך, אחרי שהפך למאמן שלי וזכיתי להכיר אותו יותר טוב נהייתי אוהד עוד יותר גדול שלו בזכות הדרך שבה הוא מדבר ומנהל את הקבוצה ועל איך שהוא התייחס אליי".

"הוא נהג להגיד לי להישאר רגוע, לשחק את המשחק ושאם מישהו יכול היה לעשות את ההבדל, זה אני", המשיך הפורטוגלי, "הרגשתי שהוא נותן בי אמון, הוא היה הוגן וזו הסיבה שהחברות שלי עם זידאן תמיד תתפוס חלק גדול בלב שלי".

נחוש להמשיך לנצח עד סוף הקריירה. כריסטיאנו רונאלדו (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)
נחוש להמשיך לנצח עד סוף הקריירה. כריסטיאנו רונאלדו (JONATHAN NACKSTRAND/AFP/Getty Images)

כריסטיאנו יהיה בן 35 במהלך העונה הקרובה, אבל כמו תמיד הוא שומר על הרעב: "אני תמיד רוצה לנצח ולזכות קודם כל בתארים קבוצתיים כי אני יודע שזה מה שיביא לי תארים אישיים. זו העבודה. אתה קם בכל יום ומתאמן כדי להשיג דברים גדולים ולא רק כדי להרוויח כסף. אני לא צריך יותר כסף, תודה לאל. אני רוצה להבטיח את החלק שלי בהיסטוריה של הכדורגל, לנצח עוד ועוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי