העברות: איקרדי מבוקש במונאקו, יורנטה יעבור לאיטליה

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

המועדון מהנסיכות מעוניין לצרף את הארגנטינאי של אינטר, הספרדי ששוחרר מטוטנהאם עשוי לחתום בנאפולי. וגם: רודריגו בדרך לאתלטיקו, מילאן הציבה תג מחיר לדונארומה וכוכב פרמיירליג לשעבר מתאמן בליגה הרביעית

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
רשמי
* מקסימיליאן וובר עשה דרכו ההפוכה של מואנס דאבור. הבלם האוסטרי שהצטרף מאייאקס לסביליה בחודש ינואר, נמכר לרד לזצבורג תמורת 12 מיליון יורו וחתם לחמש שנים.




* מלך השערים של הליגה ההונגרית בעונה שעברה, דוידה לנזפאמה עזב את קבוצתו פרנצווארוש להונבד בהשאלה. אם מכבי תל אביב תעפיל לסיבוב הפלייאוף ותשחק נגד האלופה ההונגרית, היא תמנע ממפגש עם החלוץ האיטלקי.




* החלוץ מחוף השנהב ווילפריד בוני שנרכש לפני ארבע שנים על ידי מנצ'סטר סיטי בתמורה ל-30 מיליון יורו ולאחרונה שוחרר מאל-ערבי הקטארית, התחיל להתאמן אצל ניופורט קאונטי מהליגה הרביעית באנגליה.


* שחקן הכנף של אינטר איבן פרישיץ' עבר בהשאלה לבאיירן מינכן תמורת חמישה מיליון יורו – לחצו כאן לידיעה המלאה.




שמועות
* דיאן לוברן נותר מחוץ לסגל ליברפול לסופר-קאפ נגד צ'לסי בטענה למחלה ועל פי ההערכות עשוי לעבור בימים הקרובים לרומא תמורת כ-15 מיליון ליש"ט.


* אתלטיקו מדריד קרובה לצרף את רודריגו מוולנסיה, ב'מארקה' נכתב כי החלוץ כבר לא מתאמן בשורות העטלפים והחתימה בקבוצתו של דייגו סימאונה קרובה מתמיד.




* עוד בבאיירן מינכן, במועדון סימנו את פיליפה קוטיניו מברצלונה, לפי 'מונדו דפורטיבו' הבווארים ינסו להשאיל את הברזילאי.


* באיטליה מדווחים שמונאקו הצטרפה למירוץ אחרי מאורו איקרדי שמחוץ לתוכניות של אינטר. בנוסף עדיין יובנטוס, נאפולי ורומא עדיין בתמונה.


* פריז סן ז'רמן עדיין מעוניינת בשוער של מילאן ונבחרת איטליה ג'יאנלואיג'י דונארומה לפי דיווחים באיטליה, הורוסנרי ידרשו עבורו 50 מיליון יורו.


* ב'סקיי' מעריכים כי נאפולי רוצה לצרף את פרננדו יורנטה שסיים חוזה בטוטנהאם וטרם מצא קבוצה חדשה.



פרננדו יורנטה עשוי לעבור לאיטליה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי