כריסטיאנו רונאלדו הודה בתשלום דמי שתיקה למתלוננת נגדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Naomi Baker

כוכב יובנטוס הגיש לבית המשפט בקשה למחוק את תיק האונס נגדו, שבה נכתב כי שילם 375 אלף דולר לקתרין מאיורגה, שתבעה אותו על הטרדה מינית. עם זאת, המסמך מסביר כי אין מדובר בהודאה באשמה

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו הודה בציבור כי הוא שילם 375 אלף דולר לקתרין מאיורגה, האישה שהתלוננה נגדו בטענה לאונס בשנת 2009, כך פורסם באתר 'TMZ'. עם זאת, הפורטוגלי הכחיש כל אשמה בפרשה. מאיורגה אמרה שהיא קיבלה את הכסף מרונאלדו ב-2010, כחלק מהסדר פרטי בין השניים. כמו כן, היא סיפרה שחתמה על מסמך סודי ובו הביעה הסכמה לשמור על שתיקה בכל הנוגע למקרה.


כזכור, בעת הגשת התלונה מאיורגה לא ציינה את שמו של כוכב יובנטוס בימים אלו, אלא חשפה כי מדובר בו רק בשנה שעברה, מה שגרם לפתיחת חקירה שבסופה החליטו הרשויות שלו להרשיע את השחקן, עקב חוסר ראיות נגדו. הפורטוגלי הגיש לבית המשפט בקשה למחיקת התיק, בטענה להסכם פשרה מחייב והתיישנות.


מה שמעניין, הוא שבמסמך הכוכב הודה בתשלום דמי השתיקה: "מר רונאלדו שילם לתובעת סכום של 375 אלף דולר והצדדים הסכימו לשמור על סודיות", נכתב בהצהרה. עוד הובהר במסמך שהתשלום אינו מהווה הודאה באשמה, אלא נעשה במטרה למנוע את היחשפות המקרה בפומבי. כעת, בית המשפט יבחן את טיעוניו של רונאלדו ויחליט האם מאיורגה תוכל להתקדם בתביעה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי