יונייטד סימנה מטרת רכש לינואר, "מסי היפני" הושאל

טאקפוסה קובו
טאקפוסה קובו | CHRISTOF STACHE/AFP/Getty Images

סולשיאר רוצה לצרף את סאנצ'ו מדורטמונד בחלון הבא, גם האברץ עשוי להגיע, קובו עבר למאיורקה, לוברן נמצא על הכוונת של לברקוזן. וגם: פ.ס.ז' ממשיכה לסרב להצעות על ניימאר, קוריאה מתקרב למילאן

(גודל טקסט)
רשמי
* ג'ירונה החתימה את החלוץ אלכס גלאר, ששיחק בשתי העונות האחרונות במדי הואסקה וכבש 23 שערים ב-44 הופעות. הוא חתם בקבוצה הקטלאנית עד 2023.




* לאחר שטאקפוסהקובו מריאל מדריד נחת במאיורקה, הודיעה העולה החדשה על השאלה של הכישרון היפני בן ה-18.




* החלוץ בן ה-24 ג'ורג'ס-קווין אנקודו, שהשתייך בעברו לנבחרות הצעירות של צרפת, יעזוב את טוטנהאם לאחר שלוש שנים (במהלכו מיעט לשחק וגם הושאל לברנלי ולמונאקו) וישחק מעתה בבשיקטאש הטורקית.




* אודינזה צירפה בהשאלה מווטפורד את הקשר קן סרמה.


שמועות
* ההצעה של ברצלונה לקבל את ניימאר תמורת 150 מיליון יורו על תקן מושאל נדחתה על ידי פריז סן ז'רמן, כך פורסם ב"מארקה". עוד נכתב כי הצרפתים לא יתפשרו על פחות מ-250 מיליון יורו.


* ריאל מדריד חושבת על מחליף לקיילור נבאס אם אכן יעזוב ולפי "אס", סימנה הקבוצה את שוער המשנה של מילאן פפה ריינה, ששיחק בעבר גם בברצלונה, ליברפול, נאפולי ובאיירן מינכן.


* באנגליה טוענים שמנצ'סטר יונייטד סימנה את המטרה העיקרית שלה לחלון ההעברות של ינואר: ג'יידון סאנצ'ו, הצעיר המבריק של בורוסיה דורטמונד. על פי "סאן", השדים האדומים מתכננים להגיש הצעה על סף 100 מיליון יורו או אפילו יותר על הקשר האנגלי.


* עוד כוכב בונדסליגה שעשוי לעבור לפרמיירליג בינואר הוא קאי האברץ, החלוץ של באייר לברקוזן. בגרמניה טוענים כי יונייטד, סיטי, ליברפול, ארסנל וצ'לסי ירדפו אחרי בן ה-20 המוערך בכ-95 מיליון יורו. ליברפול וקשרה בעוד עסקה עם לברקוזן, כאשר דיאן לוברן שהמעבר שלו לרומא נכשל נמצא על הכוונת של הגרמנים על פי פרסום ב"בילד".


לוברן. בדרך לגרמניה? (Richard Heathcote/Getty Images)
לוברן. בדרך לגרמניה? (Richard Heathcote/Getty Images)


* אנחל קוריאה מתקרב לאינטר. על פי "גאזטה דלו ספורט", אתלטיקו מדריד הורידה את מחירו של הארנגטינאי המבוקש בשורות הרוסונרי והמשא ומתן ימשיך בימים הקרובים, כאשר הפעם צפוי להצטמצם יותר.


* עוד ב"גאזטה", נאפולי הציבה אולטימטום בפני מאורו איקרדי ואינטר. החלוץ עדיין מחכה לתשובה מיובנטוס, אך עליו להיזהר לא להמתין יותר מדי מה שיסגור את הדלת על מעבר לקבוצה של אנצ'לוטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי