3:3 מטורף בין רומא לגנואה, מילאן הפסידה במשחק הפתיחה

שחקני מילאן מאוכזבים
שחקני מילאן מאוכזבים | Alessandro Sabattini/Getty Images

מבול שערים נרשם באולימפיקו, לאחר שהג'לארוסי איבדו שלוש פעמים יתרון וסיימו בתיקו מהנה. הרוסונרי הציגו יכולת פושרת מאוד והפסידו כבר במחזור הפתיחה. לאציו לא התקשתה וניצחה 0:3 את סמפדוריה

(גודל טקסט)

לאחר הטירוף אמש (שבת) במחזור הפתיחה של הסרייה A, ההפתעות המשיכו גם ליום המשחקים השני. זה התחיל מההפסד של מילאן המתחדשת לאודינזה, לאחר משחק חלש מאוד. מיד לאחר מכן רומא אירחה את גנואה, ואף אחד לא ציפה למבול השערים שירד באולימפיקו, כשהצדדים נפרדו ב-3:3 מהנה. לאציו יצאה למשחק חוץ אצל סמפדוריה, והבטיחה את כל שלוש הנקודות.

רומא – גנואה 3:3
הג'לארוסי פתחו עונה נגד גנואה, וכבר אחרי שש דקות הקפיצו את האוהדים באולימפיקו כשצ'נגיז אונדר כבש שער אדיר אחרי מהלך אישי יפה. 0:1 לרומא. עשר דקות בלבד חלפו והשיוויון הושג לאחר שער מבריק של אנדראה פינמונטי. בדקה ה-30 היתרון חזר למקומיים מרגלו של אדין דז'קו. 1:2 לרומא. הקצב המטורף המשיך, ואקורד הסיום של המחצית הראשונה הגיע מכיוונה של האורחת, כשדומיניק קרישיטו תרגם כדור עונשין וקבע 2:2 בירידה להפסקה.

בפתיחת המחצית השנייה, רומא שבה להוליך במשחק בהתמודדות לאחר כדור חופשי אומנותי של אלכסנדר קולארוב, שאושר רק בעזרת טכנולוגיית קו השער. 2:3 לרומא. הטירוף במשחק נמשך ובדקה ה-70 כריסטיאן קואמה קבע 3:3 בתום המפגש האיכותי והדרמטי.

שישה שערים וחלוקת נקודות בבירת איטליה (ANDREAS SOLARO/AFP/Getty Images)
שישה שערים וחלוקת נקודות בבירת איטליה (ANDREAS SOLARO/AFP/Getty Images)

סמפדוריה – לאציו 3:0
המשחק באצטדיון לואיג'י פרארי לא היה קל עבור הקבוצה השנייה מבירת איטליה, אך חניכיו של סימונה אינזאגי ידעו כיצד להבטיח את כל שלוש הנקודות. זה התחיל משער גדול של צ'ירו אימובילה בדקה ה-37. חואקין קוריאה הכפיל את היתרון בדקה ה-56, ושש דקות לאחר מכן אימובילה השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק. 0:3 ללאציו בסיום.

אודינזה – מילאן 0:1
הרוסונרי ידעו היטב שהם חייבים לפתוח את העונה ברגל ימין על מנת להצהיר את כוונותיהם לשאר קבוצות הצמרת. אך מחשבות לחוד ומעשים לחוד, משום שחניכיו של ג'יאמפאולו שיחקו בצורה רעה מאוד על כר הדשא באודינה, כשמנגד המקומיים ידעו לנצל את האווירה הביתית.

בדקה ה-72 הגיע הרגע המכריע במשחק, כשכדור קרן מדויק של רודריגו דה פול הארגנטינאי נחת ברכות על ראשו של רודריגו בקאו, והבלם הברזילאי ידע למצוא את הרשת של ג'יאנלואיג'י דונארומה ולהבטיח ניצחון בכורה לאודינזה. 0:1 בסיום.


הבלם הברזילאי הבטיח ניצחון בכורה לקבוצתו (Alessandro Sabattini/GettyImages)

הבלם הברזילאי הבטיח ניצחון בכורה לקבוצתו (Alessandro Sabattini/GettyImages)

תוצאות נוספות
קליארי – ברשיה 1:0

ספאל – אטאלנטה 3:2

טורינו – ססואולו 1:2

ורונה – בולוניה 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי