איקרדי תבע את אינטר, הערכות: מחכה להצעה מיובנטוס

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Alessandro Sabattini / Stringer

ב"גאזטה" פורסם בלעדית על כך שהארגנטינאי פנה לבית המשפט בדרישה לקבל פיצוי על הנזק שנגרם לו, ב"סקיי" הבהירו שהאלופה גיששה, אולם טרם פנתה. ספאלטי יצא להגנת המועדון: "מביש מה שהוא עושה"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

יומיים לסגירת חלון ההעברות, ובמקביל לסאגה הבלתי נגמרת עם ניימאר, גם במילאנו יש שחקן אחד שממש לא ברור אם הוא יעזוב ב-48 השעות הקרובות: מדובר, כמובן, במאורו איקרדי, חלוץ אינטר שלפי הדיווחים האחרונים העלה שלב במלחמתו במועדון.

מזה מספר חודשים שאיקרדי ואינטר בעיצומו של קרב של ממש. מאז חודש פברואר, אז איקרדי נופה מהסגל, הוא לא שב וכלל לא נמצא בתוכניות המקצועיות על אף שללא צל של ספק הוא אחד השחקנים היותר טובים לא רק באינטר, אלא באיטליה בכלל. לאחרונה הודו באינטר שהתקבלה הצעה רשמית ממונאקו, אלא שהארגנטינאי סירב לעבור לקבוצה מהנסיכות הצרפתית ואחרי שפרננדו יורנטה הגיע לנאפולי, למעשה נשארה לו אופציה אחת בלבד: יובנטוס.

באינטר כמובן שלא מתלהבים להעבירו ליריבה המושבעת ולאלופת שמונה השנים האחרונות, ולכן, כך לפי "גאזטה דלו ספורט", איקרדי הגיש תביעה נגד אינטר בדרישה לקבל 1.5 מיליון יורו פיצוי וכן להשיבו מיידית לאימונים – מהלך שעלול לאלץ את אינטר לשחררו כדי שלא לשלם לו ולהחזירו למסגרת. בין השאר בכתב התביעה טען איקרדי שנגרם לו נזק מקצועי ומכאן הדרישה לפיצוי. ב"SKY" מנגד טוענים שיובנטוס גיששה, אולם מעולם לא פנתה רשמית ושספק גדול אם הדבר יקרה לאור העובדה שפאולו דיבאלה מסרב לעזוב ולא סביר שימצא קבוצה חדשה ביומיים הקרובים. יש לציין שלמרות האמור לעיל, היו דיווחים שגם אתלטיקו מדריד עוד עשויה לפנות לאינטר בנוגע לחלוץ.

מי שבינתיים הצטרף לביקורות על איקרדי הוא מאמנו בעונה שעברה, לוצ'יאנו ספאלטי שהוחלף באנטוניו קונטה, אבל בסכסוך מול איקרדי נשאר נאמן לקבוצה: "מביש מה שאיקרדי עושה. הוא שולח עורכי דין כדי לדרוש לשחק? אין לי מה לומר".


בעונה הבאה יחד עם רונאלדו? (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי