טירוף לפני הדרבי של רומא: "מרגישים ברחובות את האווירה"

סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', אלכסנדר קולארוב
סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', אלכסנדר קולארוב | FILIPPO MONTEFORTE/AFP/Getty Images

בירת איטליה מתכוננת למפגש הטעון. פונסקה: "הם יצטרכו להוכיח את עצמם על הדשא". אינזאגי: "אנחנו יודעים היטב מה אנחנו מסוגלים ואיך לפגוע בהם". הכנות אחרונות מצידה של אינטר לקראת המשחק מול קליארי

(גודל טקסט)

המחזור השני בסרייה A יפגיש מחר (ראשון) שתי יריבות מושבעות לאחד ממשחקי הדרבי הלוהטים באירופה – רומא ולאציו. המארחת ב"דרבי דלה קפיטלה" הפעם תהיה לאציו, אשר הוגדרה גם כהפייבוריטית בהתמודדות. מיד לאחר מכן אינטר המתחדשת של אנטוניו קונטה תתמודד מול קליארי.

לאציו – רומא (19:00)
הדרבי הקרוב הוא אירוע בפני עצמו, דבר שהדגיש במיוחד פאולו פונסקה: "זה משחק מיוחד עבור העיר והאוהדים" שיתף מאמן רומא, "אפשר להרגיש את זה ברחובות. חוויתי כמה משחקי דרבי בחיי. אני כבר לא יכול לחכות לשריקת הפתיחה". במהלך השבוע האחרון נכתב בתקשורת האיטלקית כי לאציו ניצבת בעמדת הקבוצה הפייבוריטית לקראת המאבק, דבר שהפורטוגלי לא נשאר אדיש אליו: "אפשר להגיד הכל. אין ספק שהיא קבוצה חזקה מאוד ומאומנת טוב, אך פייבוריטית? את זה היא תצטרך להוכיח על המגרש".

מצידה של המארחת, המאמן סימונה אינזאגי הבהיר: "משחקי הדרבי לחלוטין לא קשורים לעונה. זה שאנחנו ניצחנו בפתיחה והם עשו תיקו הופך אותנו לעדיפים אך ורק בתיאוריה. אנחנו מודעים לאיכויות שלנו" אמר מהמאמן וסיכם: "אנחנו יודעים היטב כיצד לפגוע ברומא". בשנים האחרונות הפכה היריבות לצמודה מאוד, כאשר הקבוצה עם הביתיות בדרך כלל משיגה את כל שלוש הנקודות.

אינזאגי.
אינזאגי. "יודעים איך לפגוע ברומא" (ALBERTO PIZZOLI/AFP/Getty Images)

בספטמבר האחרון רומא רשמה 1:3 על היריבה השכנה, שהחזירה לה עם שלישייה משלה בניצחון בתחילת חודש מרץ. כריס סמולינג, שעבר לרומא אמש ייכלל בסגל של פונסקה, כשבמקביל לוקאס לייבה הברזילאי יעמוד לרשות מאמנו לאחר שהחלים מפציעתו.

קליארי – אינטר (21:45)
לאחר הניצחון 0:4 הענק על לצ'ה במחזור הפתיחה, אשר הקפיץ אותה למקום הראשון, הקבוצה של אנטוניו קונטה רוצה לסמן וי גם על משחק החוץ הראשון העונה. המאמן האיטלקי צפוי לחזור בדיוק על אותם 11 כאשר דייגו גודין יתחיל את המשחק על הספסל (אנדראה ראנוקיה יפתח בהרכב) וכמוהו גם שחקן הרכש ניקולו בארלה. אלכסיס סאנצ'ס שהצטרף ביום חמישי, אמור להיכלל בסגל.

בינתיים, החלוץ רומלו לוקאקו שכבש במחזור הפתיחה, ענה לביקורת של גארי נוויל ואמר: "אפשר לדבר על הכושר שלי אבל לא להטיל ספק במקצועיות שלי. אני חיי בשביל הכדורגל, אני כל הזמן מנסה להשתפר. אני נשאר בבית ומתרכז רק בכדורגל. ז'וזה מוריניו, רוברטו מרטינס וגם אנטוניו קונטה יגידו את אותו הדבר – אני עובד קשה. השנה האחרונה הייתה פשוט גרועה, וזה קורה בכדורגל וצריך להמשיך הלאה. אני רוצה לעשות כמיטב יכולתי למען אינטר. אני לאט לאט מסתגל לדרישות של הבוס קונטה".

לוקאקו.
לוקאקו. "חיי בשביל הכדורגל" (MIGUEL MEDINA / Contributor)

המארחת פתחה את העונה עם הפסד מאכזב 1:0 בבית מול ברשיה, ותוכל לתקן מול היריבה אותה ניצחה בעונה שעברה. הקשר ראדג'ה ניינגולאן יהיה להוט במיוחד לנצח את הקבוצה שעשתה הכל כדי לוותר עליו הקיץ. הקבוצה תחסר את מלך שעריה בעונה שעברה, החלוץ לאונרדו פאבלוטי שכבש 16 שערי ליגה אך ייעדר מהמשחק בשל פציעה שספג במחזור הפתיחה. גם הבלם פבריציו קאיוטורה ייעדר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי