אנדראה פירלו: "מריו באלוטלי יוכל לחזור לסגל הנבחרת"

אנדראה פירלו, מריו באלוטלי
אנדראה פירלו, מריו באלוטלי | GIUSEPPE CACACE/AFP/Getty Images

חלוצה של ברשיה, שטרם רשם הופעה רשמית העונה, כבש שער בכורה במשחק אימון מול פרוזינונה, וקשר העבר שצפה במשחק אמר: "הוא רוצה לחזור לעצמו, אם הוא ייתאמץ - הכל יגיע, זה תלוי רק בו". וגם: מי תהיה האלופה?

(גודל טקסט)
אחת ההעברות המסקרנות ביותר באיטליה הקיץ הייתה הצטרפותו של מריו באלוטלי לברשיה. החלוץ בן ה-29, שחזר לאיטליה לאחר שלוש עונות בצרפת, אמנם טרם רשם הופעת בכורה רשמית משום שהוא סוחב השעיה בת ארבעה משחקים מהליגה בצרפת, אך בכל מקרה, החלוץ כבש אתמול (שבת) את שערו הראשון במדי קבוצתו החדשה, בנגיחה לאחר כדור קרן, במשחק ידידות בו ניצחה ברשיה 2:3 את פרוזינונה מהליגה השנייה לעיני 2000 צופים.


בינתיים, אנדראה פירלו ששיתף עם החלוץ פעולה במדי הנבחרת וצפה במשחק של הקבוצה בה התחיל את הקריירה, בטוח שהוא יכול יכול להיכלל בזמן של איטליה במשחקים הקרובים. פירלו אמר: "אם באלוטלי בחר בברשיה זה אומר שהוא רוצה להתחיל הכל מחדש ולחזור לעצמו. אם הוא ייתאמץ ויתמיד בכך – הכל יגיע, גם הזימון לנבחרת, הכל תלוי בו. אבל אם הוא לא יוכיח שמגיע לו על המגרש – הוא לא יוכל לחשוב על זה אפילו".


החלוץ, כזכור, שיחק שלוש פעמים במדי הנבחרת ב-2018, ורשם ניצחון על קטאר, וזה הגיע כפרס על יכולתו הטובה בצרפת שם כבש 33 שערים ב-61 משחקי ליגה בניס ועוד שמונה נוספים ב-12 הופעות במארסיי.





מעבר לכך, פירלו נשאל על זהות האלופה ואמר: "אני חושב שאינטר מתקדמת בצעדים גדולים ועושה דברים יפים, אבל יובנטוס היא הפייבוריטית לעוד סקודטו. ליובנטוס יש משהו שאין לאחרות".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי