באינטר מתמוגגים מקונטה: "הוא ליאו מסי של המאמנים"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

הבלם הצעיר אלסנדרו באסטוני שיבח את מאמנו החדש: "יש לו רעיונות יוצאי דופן ותמיד רוצה לכבוש עוד. אנחנו מכוונים על האליפות השנה". על לוקאקו אמר: "רומלו הוא כוח טבע"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לאחר שני מחזורים בסרייה א' אינטר נחשבת בינתיים למרעננת הרשמית של הליגה. הנראזורי בינתיים שומרים על מאזן מושלם עם יכולת משכנעת ונחשבים ליריבים המרכזיים של יובנטוס ל'סקודטו'.

המאמן החדש אנטוניו קונטה, מקבל את מירב המחמאות בעקבות השינוי החיובי של אינטר העונה ומלבד שבחים בתקשורת המקומית דיבר היום (ראשון) גם הבלם הצעיר של הקבוצה אלסנדרו באסטוני התייחס לעבודה שלו עד כה הקיץ.

"כולם דיברו המון על קונטה ורק הקיץ הנבתי כמה הוא נהדר, הוא ליאו מסי של המאמנים מבחינתי. הוא פנומנלי. יש לו רעיונות יוצאי דופן ותמיד רוצה לכבוש עוד. ההכנה בקיץ הייתה מדהימה, אני מודה שהיה לי מאוד קשה, אבל כאשר רמת האיכות עלתה, צריכים לעלות את הקצב שלנו".


מחמיא למאמנו החדש אלסנדרו באסטוני (Claudio Villa/Getty Images)

המטרות העונה: "אין מה להכחיש, אנחנו רוצים לשנות את מאזן האליפויות לטובתנו. יש לנו את הקבוצה והמאמן לעשות זאת. אבל עם זאת אנחנו חייבים להוכיח את עצמנו בכל משחק".

לבסוף שיבח את החלוץ הבלגי החדש של הקבוצה רומלו לוקאקו: "קשה מאוד לשמור אותו באימונים, אבל זה תרגול טובה נגד שחקנים אחרים. שחקנים שנחשבים לחזקים פיזית, הם כמו חתיכת עוגה עבורו. רומלו הוא כוח טבע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי