די קאניו נגד איקרדי: "פ.ס.ז' זה בית לכדורגלנים לא ממושמעים"

איקרדי
איקרדי | Gettyimages

כשבוע לאחר שהארגנטיני הושאל מאינטר לאלופת צרפת, שחקן העבר לא חסך בביקורת: "הוא לא יכול לתת מה שדרוש מחלוץ מודרני". בעלי נאפולי טען: "פנינו אליו, אבל הוא בחר נכון. אנצ'לוטי רצה את יורנטה מהרגע הראשון"

(גודל טקסט)

כשבוע לאחר שמאורו איקרדי עזב את אינטר בהשאלה לפריז סן ז'רמן, הביקורות נגד הארגנטיני באיטליה נמשכות ללא הרף. הקבוצה שנחשבה לקרובה ביותר לצרפו הייתה נאפולי, אלא שאיקרדי עצמו דחה אותה כדי לנחות ברגע האחרון בעיר האורות, והיום (רביעי) הגיעה תגובת בעלי המועדון, אורליו דה לאורנטיס.

"יובנטוס ואינטר קבוצות נהדרות ומאוד מנוסות, כאלה שיוכלו להתמודד עם בעיות שיצוצו במהלך העונה, "אמר תחילה דה לאורנטיס באופן כללי על עונה שרק יצאה לדרכה, "יש לי מערכת יחסים נהדרת עם אנטוניו קונטה, יצאנו לנו לבלות וגם פגשתי את משפחתו בחופשה. הרבה לפני מינוי אנצ'לוטי, כשהוא עוד היה בצ'לסי, שאלתי אותו אם הוא יבוא לנאפולי. הוא ענה לי שהחוזה שלו בצ'לסי מונע ממנו לדבר על זה ואני מאמין לו, כי הוא באמת לא אימן במשך שנה עד שחתם באינטר".

לאחר מכן התייחס דה לאורנטיס לאיקרדי: "הצעתי לאינטר 60 מיליון יורו, 65 יחד עם בונוסים, ובשיחתי עם וונדה (נארה, הסוכנת ואשתו של איקרדי) אמרתי לה שמאורו יכול להרוויח סביב 12 מיליון יורו. הוא לא טיפש וכנראה הבין שהוא צריך למצוא קבוצה חזקה כמו פריז סן ז'רמן, שם הוא יכול לבוא יותר לידי ביטוי גם ברמה אירופית. זו הייתה הבחירה הכי טובה בשבילו – אבל אנצ'לוטי רצה את פרננדו יורנטה מהרגע הראשון. לא יכולנו לסרב לאפשרות לצרף את איקרדי, אבל קרלו רצה אלוף שיכול לעלות ל-30 דקות מהספסל ולהיות שובר שוויון. יש לנו גם את מיליק שאחרי שנתיים של פציעה כבש 20 שערים – אם היינו נותנים לו לבעוט פנדלים הוא היה מלך השערים".

מי שהיה תקיף הרבה יותר נגד איקרדי הוא חלוץ העבר פאולו די קאניו, אחד שבמהלך הקריירה עורר מהומה או שתיים, אך לא היסס לומר: "למה אנצ'לוטי בכלל רצה מישהו כמו איקרדי בנאפולי? שחקן שלא יכול אפילו להתנצל בפני חבריו על דברים שאומרת אשתו הסוכנת. הוא שחקן שיכול להבקיע רק מכדורי רוחב, בכל השאר הוא לא יכול לתת את מה שדרוש מחוץ מודרני. אני לא מופתע שהוא עבר לפריז סן ז'רמן, הבית של כדורגלנים לא ממושמעים".



וונדה ומאורו איקרדי. "לא יכול אפילו להתנצל על דברי אשתו" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי