רומלו לוקאקו: "אינטר היא בדיוק מה שהייתי צריך"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | MIGUEL MEDINA / Contributor

החלוץ שהשתלב מצוין מספר: "לא רציתי להיות יותר ביונייטד. יש לנו סגל נפלא עם מנהיג כמו קונטה. נצטרך להבהיר שכל משחק נגדנו הוא קרב". על אלכסיס: "עדיין אחד הטובים בעולם". הצ'יליאני צפוי לערוך בכורה בהרכב

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אחת ההעברות המסובכות ביותר הקיץ הייתה זו של רומלו לוקאקו ממנצ'סטר יונייטד לאינטר. מלך שערי נבחרת בלגיה בכל הזמנים הצטרף לנראזורי תמורת 75 מיליון יורו והפך לשחקן הרכש היקר ביותר בתולדותיה. את העונה הוא פתח מצוין וכבש שני שערים במחזורי הפתיחה – אחד בכל מחזור. לוקאקו התראיין ל-ESPN וסיפר שהוא מאושר: "אינטר היא הקבוצה שהייתי צריך. אני מרגיש טוב מאוד, אני אוהב את אינטר. זה היה הרגע המושלם לעזוב את אנגליה. לא רציתי להיות יותר במנצ'סטר יונייטד".


על קבוצתו החדשה: "יש לנו כאן סגל מיוחד, יש לנו מנהיג כמו אנטוניו קונטה שיכול להוביל אותנו למקומות הנכונים. אינטר קבוצה מאוד שאפתנית. היא רוצה מאוד לחזור לצמרת הגבוהה. אני רוצה לעזור להם לבנות כאן משהו. אני מרגיש כאילו הקבוצה הזו משחקת כבר כמה שנים יחד, אפילו אלה שרק הגיעו, לא חוויתי דבר כזה. הם חיבקו אותי ואני חיבקתי אותם. יהיה לנו הרבה מה לתת העונה. אנחנו צריכים להבהיר שבכל פעם שפוגשים את אינטר זה יהיה ממש קרב".


משחק ההתקפה: "חשוב לי שיבינו אותי בצורה מושלמת כשחקן התקפה בכיר. איך אני רוצה את הכדור, איפה, מול המגן, מאחורי המגן, באחד על אחד או לעומק. אני צריך ללמוד איטלקית כי אין תחליף לזה. בקבוצות של קונטה תמיד אפשר לראות שהרבה שחקנים מעורבים".




על לאוטרו מרטינס ואלכסיס סאנצ'ס: "אם אני מבצע תנועה, הוא צריך לעשות מהלך הפוך. עלינו לשתף פעולה ביחד. הוא חלוץ טוב מאוד. אני יכול לשחק בנגיעה ולהגיע מייד לרחבה, להיכנס לשטחים. אלכסיס? אפשר להסתכל על כל הקבוצות האחרות ולא נמצא הרבה שחקנים כמוהו".


באיטליה נכתב על ההכנות של הנראזורי לקראת החזרה מפגרת הנבחרות. ביום שבת תפגוש אינטר, שפתחה את העונה עם שני ניצחונות, את אודינזה בסאן סירו, ובהמשך תפתח את העונה האירופית במשחק בית נגד סלביה פראג. נראה שאלכסיס סאנצ'ס יערוך הופעת בכורה בהרכב הקבוצה וישחק לצד לוקאקו, בעוד לאוטרו מרטינס שהפגיז במדי נבחרת ארגנטינה ושב מאוחר לארץ המגף – ימתין על הספסל.



לוקאקו ואלכסיס. שוב יחד (Laurence Griffiths/Getty Images) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי