דיווח: לוקאקו וברוזוביץ' כמעט התעמתו פיזית בחדר ההלבשה

רומלו לוקאקו מאוכזב
רומלו לוקאקו מאוכזב | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

הרבה עצבים בנראזורי לאחר התיקו נגד סלביה פראג ולקראת הדרבי נגד מילאן. החלוץ האשים באיבודי הכדור, הקשר לא נותר חייב ורק אלכסיס סאנצ'ס מנע תגרה. מנגד, גודין אופטימי: "אינטר מזכירה את אתלטיקו של 2014"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
אינטר של אנטוניו קונטה פתחה את העונה באיטליה בסערה עם שלושה ניצחונות רצופים, אלא שאז הגיע התיקו המביך נגד סלביה פראג בליגת האלופות, כשרק שער של ניקולו בארלה בדקה ה-91 מנע הפסד. באיטליה נחשף הבוקר (חמישי) ב"גאזטה דלה ספורט" שהרוחות בנראזורי סערו כשהחלוץ רומלו לוקאקו והקשר מרסלו ברוזוביץ' כמעט רבו מכות בחדר ההלבשה, ורק אלכסיס סאנצ'ס מנע תגרה.


לפי הדיווח, השיחה בין השניים החלה בצורה רגועה בחדר ההלבשה. אלא שבהמשך לוקאקו מתח ביקורת על קשר הקבוצה בטענה שאיבד יותר מדי כדורים ולא נשמע להוראות של המאמן. ברוזוביץ' לא נותר חייב והאשים את החלוץ בכך שלא היה מדוייק ואילולא ההחמצות שלו – אינטר הייתה מנצחת. המצב הגיע לנקודת רתיחה עד שסאנצ'ס הפריד בין השניים. בדיווח צוין כי קונטה אוהב לשמור על האנדרלין בקרב שחקניו אך הוא זעם על התקרית וצפוי לשוחח עם השניים.


הנראזורי מגיעים באווירה מתוחה לדרבי הגדול נגד מילאן ביום ראשון הקרוב, בפתחו של חודש מרתק שיוכל להוות מדד ליכולת של הקבוצה העונה. לאחר מכן תארח אינטר את לאציו, כשבמחזור השביעי היא תפגוש את האלופה יובנטוס. מעבר לכך, במחזור הבא בליגת האלופות מחכה לה ברצלונה בקאמפ נואו.



מי שמתרגש לקראת הדרבי הראשון של מילאנו עבורו הוא הבלם דייגו גודין. הבלם התראיין וסיפר: "אני יודע עד כמה הדרבי גדול, ראיתי אותו בטלוויזיה, זה קלאסיקו לכל דבר. המשחק הזה חשוב מאוד לאוהדים, הוא נותן להם גאווה. הקבוצה זקוקה לאוהדים שלה, לטירוף שלה, ויש לנו את זה".


הכוח של הקבוצה: "אינטר מזכירה לי את אתלטיקו מדריד שזכתה באליפות ב-2013/14. האווירה בחדר ההלבשה ורוח הצוות, הרצון להיות ביחד ולעבוד קשה, הטירוף סביב הקבוצה. חיוני שיש לנו מאמן כזה, קונטה דומה מאוד לסימאונה, יש לו אישיות רבה שתמיד מניעה אותך. אנחנו נחשוב כמו אתלטיקו – משחק אחרי משחק".



דייגו גודין. מאמין באינטר (Emilio Andreoli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי