קונטה לפני הדרבי: "מועדונים אחרים מתנהלים טוב מאיתנו"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MARCO BERTORELLO / Contributor

מאמן אינטר התייחס לעימות בין רומולו לוקאקו למרסלו ברוזוביץ', שדלף לתקשורת. על המשחק מול מילאן: "ניצחון במשחק כזה תמיד נותן ערך מוסף". בצד של הרוסונרי, המאמן ג'יאמפאולו אמר: "נצטרך להפגין בגרות טקטית"

קבוצות: אינטר מילאן
(גודל טקסט)

הדרבי הגדול של מילאנו ייערך מחר (שבת ב-21:45), כשמילאן תארח בסן סירו את מוליכת הטבלה אינטר, במסגרת המחזור הרביעי של הסרייה א'. הרוסונרי מגיעים למשחק במומנטום חיובי, לאחר שני ניצחונות רצופים ויפגשו את הנראזורי, שרוצים לשמור גם על מאזן מושלם וגם על ההגמוניה העירונית.

אינטר אמנם מגיעה לדרבי עם מאזן מושלם, אך התיקו המאכזב מול סלביה פראג בליגת האלופות, בתוספת לעימות בין רומלו לוקאקו ומרסלו ברוזוביץ' בחדר ההלבשה אחריו, הורידו את הנראזורי אל הקרקע. אנטוניו קונטה צפוי להמשיך במערך שלושת הבלמים בהנהגתו של דייגו גודין. סטפן סנסי וברוזוביץ' ככל הנראה יובילו את חוליית הקישור, כשרומולו לוקאקו ולאוטארו מרטינס יהיו אחראיים לספק את השערים בדרבי הלוהט של איטליה.

אנטוניו קונטה, מאמן אינטר, אמר לקראת המשחק: "הדרבי הוא מיוחד. תתמודד מולנו קבוצה טובה מאוד, אבל זה לא מפחיד אותנו. נשחק כדי לנצח, כמו תמיד. ניצחון במשחק כזה תמיד נותן ערך מוסף לקבוצה, להתלהבות שלה, במיוחד אם הוא הושג בדרך הנכונה. מאמן מילאן ג'יאמפאולו הוא כמוני, אובססיבי לכדורגל ויהיה קרב נהדר".

על העימות בין לוקאקו לברוזוביץ': "אינטר זה מועדון שתמיד מעניין מבחינה תקשורתית. בשנים האחרונות דלפו הרבה דברים מחדר ההלבשה, מועדונים אחרים מנהלים אירועים כאלה בצורה טובה יותר. אנחנו צריכים להשתפר, יש לנו מקום נהדר לצמיחה, גם על המגרש וגם מחוצה לו. אנחנו מנסים לשנות הרגלים רעים. לוקאקו שחקן נהדר שיכול להתפתח ולהיות אחד הטובים בתפקידו ברמה האירופית".
 

רומלו לוקאקו. עמד במרכז הסעדה מול סלביה פראג (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)
רומלו לוקאקו. עמד במרכז הסעדה מול סלביה פראג (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

מן העבר השני ניצבת מילאן, שלא הצליחה לנצח את כל שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות ותקווה לעשות זאת מחר ולקבוע סדר עירוני חדש. הרוסונרי לא הרשימו יתר על המידה מפתיחת העונה והשיגו שני ניצחונות דחוקים על ברשיה ו-ורונה בתוצאה זהה, 0:1. למרות זאת, ניצחון בדרבי דלה מדונינה מול מוליכת הטבלה ישווה את מאזן הנקודות בין הקבוצות ויעניק למילאנזים רוח גבית חזקה להמשך העונה. מרקו ג'יאמפאולו צפוי להמשיך במערך 4-4-2, כשאלסיו רומניולי ומתאו מוסאצ'יו אמורים לפתוח במרכז ההגנה. לוקאס ביגליה והקאן צ'להאנולו הטורקי צפויים להוביל את הקישור של המארחת במשחק ויצטרכו להיות דומיננטיים מול מרכז השדה של אינטר. על מלכת כיבוש השערים יהיו אחראים סוסו וקשישטוף פיונטק, שככל הנראה יפתחו בחוד ההקפה. 

מאמן מילאן ג'יאמפאולו אמר לקראת הדרבי: "זה משחק חשוב מאוד מבחינתי. חוויתי כמה דרבים בגנואה ואני יודע את המשמעות של המשחק עבור האוהדים והסביבה של המועדון. אני רוצה שהשחקנים שלי יהיו מרוכזים ונלהבים על מנת לנצח את אינטר. במשחקים מהסוג הזה הם מוציאים הרבה אנרגיה, השאיפה שלנו היא לשחק טוב ולכן חשוב שהם יהיו שלווים".

על היריבה: "אינטר קבוצה טובה מאוד וזה המשחק הקשה ביותר שיכולנו לקבל עכשיו. נצטרך להפגין בגרות טקטית, אני לא מתכוון שהקבוצה שלי תעמוד מאחור ותשחק על כדורים ארוכים, אנחנו רוצים להיות דומיננטיים ולהחזיק בכדור. אני אוהב את השחקנים שלי ואנחנו נכוון לניצחון, אני יודע יודע מה המשמעות של להעניק לאוהדים ניצחון בדרבי – מדובר ברגעים טהורים של שמחה". 

מרקו ג'יאמפאולו. רוצה לשמח את האוהדים (Alessandro Sabattini/Getty Images)
מרקו ג'יאמפאולו. רוצה לשמח את האוהדים (Alessandro Sabattini/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי