אינטר שבה לפסגה עם 0:1 על לאציו, נאפולי הפסידה לקליארי

דנילו ד'אמברוסיו
דנילו ד'אמברוסיו | MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images

ד'אמברוסיו כבש בנגיחה והעניק לקונטה ניצחון חמישי ברציפות כדי לחלוף על פני יובנטוס, החבורה של אנצ'לוטי בקושי בעטה לשער וספגה 1:0 בתוספת הזמן נגד קליארי. אטאלנטה גברה באולימפיקו 0:2 על רומא

(גודל טקסט)

המחזור החמישי בסרייה A האיטלקית יצא לדרך כבר אתמול (שלישי) וכך יובנטוס שניצחה בברשיה שבה לפסגה, אבל מרבית המשחקים נערכו הערב ואינטר לא פספסה את ההזדמנות לחזור למקום הראשון כשגברה בביתה 0:1 על לאציו במשחק מסקרן. לעומת הנראזורי, מי שאיכזבה בענק היא נאפולי שבביתה הפסידה 1:0 לקליארי במשחק בו מיעטה לבעוט וספגה בתוספת הזמן. עוד קודם לכן, אטאלנטה רשמה 0:2 גדול באולימפיקו על רומא, שהייתה זו מעידתה השלישית העונה בעוד החבורה מברגאמו עם שלושה ניצחונות משלושה משחקי חוץ.

אינטר – לאציו 0:1
החבורה של אנטוניו קונטה שומרת על מאזן מושלם ושבה לפסגה. אחרי שניצחה את כל ארבעת המחזורים הראשונים וביניהם את הדרבי במחזור שעבר, עברו הנראזורי מכשול גדול נוסף כשבביתם הכניעו 0:1 את לאציו משער של דנילו ד'אמברוסיו כבר בדקה ה-23. אחרי שהמגן הבקיע בנגיחה מהרמה של כריסטיאנו ביראגי, האורחת הפעילה לחץ והעלתה מהספסל במהלך החצי השני את צ'ירו אימובילה ו-ואלון ברישה, אבל סמיר הנדנוביץ' עם מספר הצלות הרואיות שמר על מאזן מושלם ואילו שלח את לאציו בחזרה לרומא כשהיא נותרת עם שבע נקודות.

נאפולי – קליארי 1:0
מעידה שנייה העונה לנאפולי. אם ה-4:3 המטורף נגד יובנטוס במחזור השני התקבל בהבנה, הערב החבורה של קרלו אנצ'לוטי הציגה משחק חלש מאוד, במהלכו בעטה למסגרת פעם אחת בלבד וכחטא על פשע מבחינתה אף ספגה בתוספת הזמן מנגיחה של לוקאס קסטרו, שפשוט נותר ללא כיסוי ברחבה. אם לא די בכך, בדקה ה-88 גם הבלם קאלידו קוליבאלי המשיך את העונה הלא טובה שלו והורחק בכרטיס אדום. כעת נאפולי כבר במרחק שש נקודות מהמוליכה אינטר. עבור קליארי זה ניצחון שלישי ברציפות אחרי שהיא החלה את העונה עם שני הפסדים רצופים, כך שהשתוותה לנאפולי עם 9 נקודות.


מרטנס. נאפולי איבדה נקודות יקרות (ANDREAS SOLARO/AFP/Getty Images)

רומא – אטאלנטה 2:0
אחרי פתיחת עונה מאוד מהוססת מצד הג'יאלורוסי, שכללה שתי תוצאות תיקו בשני מחזורי הפתיחה, החבורה של פאולו פונסקה שוב איבדה נקודות יקרות בביתה – ולמעשה רשמה את הפסד הבכורה שלה ב-2019/20 והראשון מאז מרץ. היא פגשה את אטאלנטה, שהייתה ספק אחת ההפתעות היותר נעימות של העונה שעברה בכדורגל העולמי, אבל השנה דברים הולכים מאוד קשה לחבורה של ג'אנפיירו ג'יאספריני – שאחרי חמישה מחזורים היא עם שלושה ניצחונות, כולם במשחקי חוץ.

אחרי 70 דקות ללא שערים, כשבלטה מעל כולן החמצה ענקית של ניקולו זאניולו מרומא, הגיע דובאן ספאטה, שנכנס רק עשר דקות קודם לכן במקום יוסיפ איליצ'יץ', השתלט על כדור רוחב והניף את רגל שמאל כדי לשלוח כדור עוצמתי שלא הותיר שום סיכוי לפאו לופס בין הקורות. מרטן דה רון ההולנדי קבע את תוצאת המשחק בתוך תוספת הזמן והמשמעות בטבלה היא שאטאלנטה עוקפת את רומא והיא עם 10 נקודות, לעומת שמונה בלבד של יריבתה.


ניצחון חוץ נוסף ויוקרתי מאוד באולימפיקו. ספאטה וחבריו (Paolo Bruno/Getty Images)

תוצאות נוספות: ספאל – לצ'ה 3:1, פארמה – סאסואולו 0:1, גנואה – בולוניה 0:0, פיורנטינה – סמפדוריה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי