בלוטי כבש צמד, טורינו חזרה מפיגור ל-1:2 מפתיע על מילאן

שחקני טורינו חוגגים
שחקני טורינו חוגגים | Valerio Pennicino/Getty Images

הרוסונרי ציפו למשחק קל נגד הקבוצה ממרכז הטבלה, וגם עלו ליתרון מפנדל מוצלח של פיונטק (18), אבל הכוכב שנמצא בכושר נפלא הרשית פעמיים במבצע אישי נפלא (72) ובמספרת (76) וגנב את ההצגה

קבוצות: טורינו מילאן
(גודל טקסט)

המחזור החמישי בסרייה A הושלם הערב (חמישי) עם משחק אחד בו אירחה טורינו את מילאן. הרוסונרי הגיעו לאחר הפסד כואב בדרבי וקיוו להוציא שלוש נקודות, אך נכנעו בסיום 2:1 לקבוצה הקטנה, שעלתה למקום השישי.

המשחק דווקא התחיל טוב עבור מילאן, עם הזדמנות נהדרת של הקאן צ'להאנולו, ובדקה ה-18 היא עלתה ליתרון מפנדל מוצלח של קשישטוף פיונטק. הדקות הטובות של ג'יאמפאולו ושחקניו נמשכו, אבל החל מהדקה ה-30 היא איבדה את המשחק. עד ההפסקה היא הצליחה לשמור על היתרון, אבל המחצית השנייה היתה שייכת כולה למארחת. בדקה ה-72 אנדרה בלוטי, שנמצא בכושר מצוין וכבש צמד במדי נבחרת איטליה מוקדם יותר החודש, הציג פעולה נהדרת כשעבר שני בלמים ומחוץ לרחבה שלח כדור לרשת, קובע 1:1.

וזה לא היה השער הכי יפה שלו במשחק. ארבע דקות לאחר מכן כדור רוחב הגיע לחלוץ האיטלקי, והוא אמנם לא הצליח בניסיון הראשון, אך בשני הגיע עם הגב לשער והתרומם במספרת יפהפיה שאולי היתה ממרחק קצר מול שער ריק, אך היתה וירטואוזית להפליא. בשביל התוצאה זה לא היה משנה, וטורינו ניצחה 1:2, משיגה ניצחון שני ברציפות על הרוסונרי, אחרי ה-0:2 באפריל. הניצחון האחרון מלבד זה באפריל, אגב, היה אי שם ב-2001.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי