לא רק ג'יאמפאולו: גם מאלדיני ובובאן בסכנה, שבצ'נקו יגיע?

אנדריי שבצ'נקו
אנדריי שבצ'נקו | AFP

ב'גאזטה דלו ספורט' נכתב כי ההנהלה של מילאן לא מרוצה משני הסמלים שהגיעו הקיץ לתפקידים בכירים במועדון ואם התוצאות לא ישתפרו, גם הם עלולים למצוא את עצמם מחוץ לקבוצה. המאמן האוקראיני ייפגש עם המנהל הטכני

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

פתיחת העונה של מילאן מוגדרת כאסון בכל קנה מידה, אחרי שישה מחזורים הרוסונרי הפסידו לא פחות מארבעה וקבעו את פתיחת העונה הגרועה מאז 1938 כאשר ביום ראשון הגיעה התבוסה 3:1 לפיורנטינה שניצחה רק פעם אחת בשמונה החודשים האחרונים עד ההגעה לסן סירו. בעקבות כך, הנהלת הקבוצה שוקלת לעשות צעדים קיצוניים.

חברת 'אליוט מנג'מנט' המחזיקה בבעלותה של מילאן, שוקלת לא רק להחליף את המאמן מרקו ג'יאמפאולו, אלא גם לפטר את כל המעטפת המקצועית שכוללת שני סמלי עבר, הקפטן הנצחי פאולו מאלדיני המשמש כמנהל הטכני וגם את זבונימיר בובאן שמונה כמנהל לענייני כדורגל בקבוצה.

השניים הגיעו על חשבונם של מנג'ר ג'נארו גאטוסו שסיים את תפקידו עקב אי העפלה לליגת האלופות ומנהל הספורטיבי לאונרדו ששב לפריז סן ז'רמן ולפי 'גאזטה דלו ספורט' גם מאלדיני ובובאן עלולים לפנות את מקומם אם תוצאות לא השתנו.


גם הסמל הגדול אינו חסין. פאולו מאלדיני (Enrico Locci/Getty Images)

בתוך כך, נכתב כי מאלדיני מתכוון להיפגש עם סמל אחר של מילאן, אנדריי שבצ'נקו לאחר משחקה של שחטאר נגד אטאלנטה. הסיבה לכך היא לחגוג את יום ההולדת ה-43 של האוקראיני בארוחת ערב, אך הוא סומן כאחד המועמדים להחליף את ג'יאמפאולו. כזכור שבצ'נקו מאמן את נבחרת אוקראינה בשלוש השנים האחרונות וכדי לחתום במילאן, הוא ככל הנראה ייאלץ לעזוב את תפקידו במהלך קמפיין מוקדמות יורו 2020.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי