מילאן חזרה מפיגור וניצחה 1:2 את גנואה, ריינה עצר פנדל בדקה ה-90

שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים | Paolo Rattini/Getty Images

הרוסנרי קטעו רצף של שלושה הפסדים רצופים בזכות שערים של הרננדז וקסייה והשוער הספרדי שהדף מהנקודה הלבנה. שונה כבש ראשון, ביראצ'י וקלאבריה הורחקו. ספאל ניצחה 0:1 את פארמה, סמפדוריה שוב הפסידה

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם ה-0:1 של ספאל על פארמה, אשר קטע רצף של שלושה הפסדים רצופים. לאחר מכן סמפדוריה המשיכה להסתבך בתחתית עם 2:0 ורונה. במשחק שנעל את הערב מילאן חזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים בזכות 1:2 על גנואה אשר מעניק שקט למאמן מרקו ג'יאמפאולו לפחות עד פגרת הנבחרות.


גנואה – מילאן 2:1
זה היה ככל הנראה הערב הכי קריטי של מרקו ג'יאמפאולו, קבוצתו מילאן רשמה את פתיחת העונה חלשה ביותר מאז 1938 והמאמן של הרוסונרי ידע שאם הקבוצה תרשום הפסד נוסף, הוא עלול להיות מפוטר במהלך פגרת הנבחרות. התרחיש המסויט של ג'יאמפאולו כמעט התרחש כאשר לארס שונה ניצל שגיאה של פפה ריינה והעלה את גנואה ליתרון.


מילאן מצאה את השוויון בדקה ה-52 לאחר מבצע אישי אדיר של תאו הרננדז והמהפך הושלם לאחר חמש דקות, דויד ביראצ'י נגע בידו לאחר בדיקה ב-VAR נספק לפנדל לזכות מילאן ובמקביל שחקן ההגנה הורחק, פנרק קסייה דייק וקבע 1:2. מילאן נשארה גם היא בעשרה שחקנים בעקבות אדום של דוידה קלאבריה בדקה ה-79 והדרמה נשמרה עד לדקה ה-90. ריינה גרם לפנדל גבולי, אך הוא תיקן בזכות עצירה גדולה לאחר בעיטה של שונה.





ספאל – פארמה 0:1
ספאל פתחה את העונה בצורה רעה מאוד, הביאנקזורי אמנם הפתיעו את לאציו במחזור השלישי, אך מלבד זאת רשמה חמישה הפסדים, מתוכם שלושה רצופים. לעומתה פארמה ערב המשחק התמקמה במקום התשיעי לאחר תשע נקודות. המארחת הפתיעה יש יריבתה ויצאה מהמשבר בזכות שער של אנדראה פטאנייה שדחק מקרוב אחרי כדור רוחב של גבריאל סטרפזה. התוצאה נשמרה עד הסיום, למרות שהמארחת נותרה מעשרה שחקנים החל מהדקה ה-70 בעקבות אדום של סטרפזה. בעקבות הניצחון ספאל עלתה באופן זמני למקום ה-18.


תוצאה נוספת
ורונה – ספרדוריה 0:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי