Sport1 Banner

הראשון ללכת: אוסביו די פרנצ'סקו פוטר מסמפדוריה

אוזביו די פרנצ'סקו
אוזביו די פרנצ'סקו | Gettyimages

לאחר פתיחת עונה קטסטרופלית של הבלוצרקיאטי שנותרו במקום האחרון אחרי שבעה מחזורים, המנג'ר האיטלקי שילם את המחיר והפך למאמן הראשון העונה בסרייה א' שעוזב את קבוצתו. פיולי ויאקיני מועמדים להחליפו

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי: אוסביו די פרנצ'סקו פוטר הערב (שני) מסמפדוריה אחרי שבעה מחזורים בלבד, בשל מצבה המקצועי של הקבוצה. המנג'ר האיטלקי הגיע כמחליפו של מרקו ג'יאמפאולו, במטרה לשדרג את הקבוצה שסיימה אשתקד במקום התשיעי, אבל בדיוק כמו המנג'ר של מילאן, המעבר לגנואה התברר כטעות לאחר שהוביל אותה למקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד, דבר שגרם לזעזוע על הקווים.


על פי דיווחים באיטליה המועמד המוביל להחליף את פרנצ'סקו הוא סטפנו פיולי שאימן את פיורנטינה בשמך שתי עונות ופוטר מהקבוצה בחודש אפריל, גם שמו של ג'וזפה יאקיני עלה על הפרק.


אוסביו די פרנצ'סקו נחשב לאחד השמות המבטיחים בכדורגל האיטלקי בשנים האחרונות. המאמן האיטלקי העלה את ססואולו מהליגה השנייה והיה אחראי לאחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה, בשנת 2017 הגיע לרומא כחלק מהפרוייקט של מונצ'י והצליח להגיע עימה לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 1984.


בעונה שעברה הוא פוטר מרומא עקב עונה מאכזבת והמנהל המקצועי הספרדי החליט ללכת ביחד איתו. הקיץ כאמור הוא חתם לשלוש שנים בסמפדוריה, אך הוא סיים את דרכו מוקדם מהצפוי.



עוד באותו נושא: אוזביו די פרנצ'סקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי