מילאן הודיעה לג'יאמפאולו על פיטוריו, פיולי ימונה במקומו?

מרקו ג'יאמפאולו
מרקו ג'יאמפאולו | Paolo Rattini/Getty Images

הודעה רשמית טרם פורסמה, אבל גורמים במועדון אישרו ל"סקיי איטליה" שהמאמן קיבל הודעה על סיום דרכו. אקס פיורנטינה צפוי להחליפו, אחרי שספאלטי, שהיה המועמד המוביל, לא הגיע להבנות עם אינטר ממנה פוטר בקיץ

(גודל טקסט)

מזה מספר ימים שבתקשורת האיטלקית מדווחים שוב ושוב על כך שמילאן החליטה לפטר את המאמן מרקו ג'יאמפאולו שרק הגיע הקיץ לרוסונרי, ונראה שהבוקר (שלישי) הדבר הפך לסופית. הודעה רשמית עדיין אין ובהחלט ייתכן שהיא תצא במהלך יום הכיפור, אבל ב"סקיי ספורט איטליה" הצהירו כי במועדון אישרו להם את סיום דרכו של המאמן ומינויו הצפוי של סטפנו פיולי, איתו ייערכו שיחות לצורך חתימה בשעות הערב.

מילאן אמנם הצליחה לנצח בעור שיניה 1:2 את גנואה במחזור האחרון, פפה ריינה עוד מנע תיקו דרמטי כשהדף פנדל בתוספת הזמן, אבל מילאן רק במקום ה-13 ובמאזנה כבר ארבעה הפסדים בשבעת המחזורים הראשונים, כולל 2:0 בדרבי לאינטר, מה שאילץ בסופו של דבר את זבונימיר בובאן ופאולו מאלדיני לקבל את ההחלטה בתום שיחות עם ראשי המועדון.

לפי הפרסומים היה זה בובאן שדרש לפטר את ג'יאמפאולו כבר לאחר ההפסד בדרבי לפני כשלושה שבועות, אלא שמאלדיני עמד על רגליו האחוריות והתעקש להשאיר את המאמן. כעת, לאחר שנפל הפור ודרכו בקבוצה הסתיימה, למרות דיווחים על כך שלוצ'יאנו ספאלטי הוא המועמד המוביל, נראה שאקס אינטר יאבד את המשרה לסטפנו פיולי – מכיוון שלא הצליח להגיע עם אינטר להסדר על פיצויו בעקבות פיטוריו במאי האחרון, ולכן נראה שימשיך לשבת בביתו. 

פיולי, שאימן את פיורנטינה בשנתיים האחרונות וקודם לכן את אינטר, סירב לאחרונה להצעה מסמפדוריה והוא צפוי לחתום לשנתיים בחוזה המוערך בכ-2 מיליון יורו לשנה. יש לציין כי בשעות האחרונות, על אף שהודעות רשמיות ממילאן לא יצאו אפילו בנוגע לפיטורי ג'יאמפאולו, כבר מתנהל קמפיין על ידי אוהדי מילאן הקורא שלא למנות את פיולי.


פיולי. חוזר למילאנו, הפעם לצד האדום של העיר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי