איקרדי בראיון: "לוקאקו? לא קל לאף אחד לשחק באיטליה"

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | MARTIN BUREAU/AFP/Getty Images

חלוצה החדש של פ.ס.ז' החמיא למחליפו באינטר ב'גזטה דלה ספורט': "בהתחלה כבש לא מעט, לא חווה רגע של קושי". על מפגש אפשרי נגד הנראזורי: "אתן את כל כולי". זהות קבוצתו בעונה הבאה: "מוקדם לדבר על זה"

(גודל טקסט)

מאורו איקרדי לא היה בתוכניות של אנטוניו קונטה כבר מהרגע הראשון. המאמן האיטלקי לא נתן לא הזדמנות לאחר שמונה הקיץ וביום האחרון של חלון העברות, הושאל לפריז סן ז'רמן. בנתיים בפריז שיחק ארבעה משחקים בכל המסגרות וכבש שני שערים – אחד בליגה הצרפתית ואחד בליגת האלופות.

מספר ימים לפני החזרה לליגה, החלוץ הארגנטינאי ערך היום (רביעי) ראיון ב'גזטה דלה ספורט' האיטלקי והתייחס לקבוצתו החדשה וכמובן דיבר גם על אינטר שפתחה את העונה בצורה נפלאה.

על ההסתגלות לפריז: "אני לא ציפיתי לאהבה כה גדולה מאוהדי פריז סן ז'רמן. היה לי את המזל לשחק כבר נגד ריאל מדריד, עברתי פציעה קלה לאחר מכן. עכשיו אני בסדר. אני צריך להמשיך לעבוד קשה כי היה לי קיץ מורכב ולא הייתי בשיא הכושר כשהגעתי לפריז".


"לא ציפיתי לאהבה כה גדולה מאוהדי פריז סן ז'רמן". מאורו איקרדי (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מה יקרה אם פ.ס.ז' תתמודד נגד אינטר: "אני אקבל את זה בצורה הטובה ביותר, כאיש מקצוע אעשה כמטיב יכולתי כדי להגן על החולצה החדשה שלי".

מה צופן עתידך לאחר עונת ההשאלה: "כרגע אני לא מתעסק בזה, המטרה שלי לתת את כל כולי ולזכות בכל התארים האפשריים. בסביבות מאי יוני נדע מה יהיה, עדיין מוקדם לומר".


לא חושש ממשחק נגד אינטר (Gettyimages)

האם עדיף לאינטר להתרכז רק בליגה: "לא, אני יכול רק לאחל לקבוצה את הטוב ביותר בכל המפעלים, עדיין יש לי שם הרבה חברים".

לסיום מה אתה חושב על ההשתלבות של רומלו לוקאקו: "אני לא חושב שלוקאקו חווה רגע שלי קושי. אכן, אני חושב שהוא התחיל טוב והבקיע מיד. אחר כך גם הוא נפצע וזה גרם לביקורות הרגילות, אבל לאף אחד לא קל לשחק באיטליה".

"לא קל לאף אחד לשחק באיטליה". איקרדי מדבר על לוקאקו (MARCO BERTORELLO / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי