איברהימוביץ': "איטליה היא הבית השני שלי, יכול להתחרות על הסקודטו"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Claudio Villa/Getty Images

חלוץ ל.א. גלאקסי שמסיים את חוזהו בסוף השנה שוקל לשוב לסרייה א': "אני בן 38 ויש לי התלהבות של ילד, לא אהיה כמו חיה שתוצג בגן חיות". אך לא הסתיר כי אינו יודע היכן ישחק: "אזדקק למשהו מיוחד כדי להמשיך"

(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' מוכיח בפעם המי יודע כמה שגיל עבורו הוא רק מספר: בגיל 38 החלוץ השבדי האדיר כבש במדי לוס אנג'לס גלאקסי לא פחות מ-30 שערים ועזר לקבוצתו לעלות לראשונה בפלייאוף אחרי שלוש שנים.

באופן מפתיע או שלא, איברהימוביץ' התראיין ב'גזטה דלו ספורט' והוא עדיין מאמין שיש לו מה לתרום ברמות הגבוהות ואף חושב על חזרה לסרייה א', בה זכה באליפיות במדי יובנטוס, אינטר ומילאן: "איטליה היא הבית השני שלי, ואני רוצה להתחרות על הסקודטו, אני עדיין יכול לעשות את ההבדל, אני לא אהיה חייה שתוצג בגן חיות. אני בן 38 ויש לי התלהבות של ילד, אם אותו רצון לנצח, בשבילי זה הכל".

אך עם זאת החלוץ שיסיים את חוזהו בארצות הברית בתום העונה, טרם חשף היכן יהיה היעד הבא שלו: "אני עדיין לא חושב על העתיד שלי. עדי להמשיך לשחק אני אהיה זקוק למשהו מיוחד כדי להבעיר את האש הבוערת הזו בתוכי, אם זה כאן או במקום אחר".


זלאטן איברהימוביץ'. עדיין לא יודע היכן ישחק בעונה הבאה (Gettyimages)

בנוסף דיבר זלאטן על היום שאחרי הפרישה: "כאשר אתלה את הנעליים, אני רוצה תפקיד חשוב, שיהיה לי אחריות וכוח כדי לקבל החלטות. אני יכול אפילו להיות מאמן, אבל יש המון לחץ. בנוסף לא הייתי יכול לעלות על המגרש ולעשות את ההבדל במידת הצורך. יש לי עוד כמה חודשים להחליט, הדבר הכי חשוב כרגע הוא לשמור על מצב רוח חיובי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי