3:4 משוגע לאינטר בססואולו, פיולי מעד בבכורה במילאן

שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים | Emilio Andreoli/Getty Images

הקבוצה של קונטה הציגה התקפה מבריקה לצד הגנה מקרטעת רגע לפני דורטמונד. צמדים ללאוטרו ולוקאקו. ברארדי ובוגה בלטו אצל המארחת. הרוסונרי סיימו ב-2:2 מאכזב נגד לצ'ה. סמפדוריה חילצה נקודה נגד רומא

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
המחזור השמיני בליגה האיטלקית שנפתח כבר אתמול (שבת) כשיובנטוס שמרה על הפסגה עם ניצחון 1:2 על בולוניה, המשיך היום (ראשון) עם לא פחות משישה משחקים. במשחק המוקדם אינטר חזרה לנצח כשגברה 3:4 על ססואלו בחוץ.קלאודיו ראניירי בבכורה על הקווים בסמפדוריה חילץ 0:0 ביתי נגד האקסית רומא, קלאירי ניצחה 0:2 את ספאל ואודינזה גברה 0:1 על טורינו. פארמה הביסה 1:5 את גנואה במשחק שנעל את הערב מילאן סיימה ב-2:2 מאכזב נגד לצ'ה בבכורה של סטפאנו פיולי על הקווים.


ססואלו – אינטר 4:3
לפני פגרת הנבחרות הקבוצה של אנטוניו קונטה נכנעה בקרב הענקים מול יובנטוס ואיבדה את הפסגה. רגע לפני המשחק הסופר-חשוב נגד בורוסיה דורטמונד ביום רביעי בליגת האלופות, היה חשוב מאוד לנראזורי לחזור למסלול הניצחונות, וכך היה, אם כי ההגנה שספגה שלושה שערים לראשונה העונה –  הייתה רחוקה מלהרשים. לאוטרסו מרטינס כבש שער מהיר והשלים צמד בהמשך, וגם רומלו לוקאקו בלט עם צמד במשחק התקפי מרשים של הנראזורי ברוב הדקות.


כבר בדקה השנייה עלתה אינטר ליתרון – מרסלו ברוזוביץ' מסר הצידה ללאוטרו, החלוץ חתך לאמצע וסובב באומנות לחיבורים, 0:1. היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-16. דומניקו ברארדי ענה בשער יפה משלו (השישי שלו העונה)  כשפרץ על הקו עם הרבה מאוד כוח ושלח כדור חד לפינה הרחוקה של סמיר הנדנוביץ' והשווה ל-1:1.



לאוטרו מרטינס, שער ענק כבר אחרי שתי דקות (Emilio Andreoli/Getty Images)


התוצאה נשמרה עד לדקות האחרונות של המחצית הראשונה, כשבדקה ה-38 לוקאקו נכנס לעניינים. הבלם סטפן דה ורי יצא קדימה ושלח מסירה טובה ולוקאקו התגבר על הבלם וכבש שער אופייני. רגע לפני הירידה להפסקה כבש החלוץ את השני שלו בפנדל והגיע לחמישה שערים העונה. החלוץ הפגין חברות כשבדקה ה-71 ויתר על הפנדל השני לטובתו של לאוטרו כדי שישלים צמד גם הוא, 1:4 לאינטר.


קונטה היה בטוח שהניצחון בכיס, אלא שהמארחת לא ויתרה. בדקה ה-74 פרנססקו קאפוטו בישל לפיליפ דורצ'יץ' שכבש מתוך הרחבה ובדקה ה-81 המחליף ז'רמי בוגה כבש שער נהדר אחרי כדרור ברחבה והביא למתח גדול לפני הסיום.



דומניקו ברארדי. שישה שערים העונה (Emilio Andreoli/Getty Images)


מילאן – לצ'ה 2:2
עידן חדש במילאן – לאחר פיטוריו של מרקו ג'יאמפאולו, סטפאנו פיולי קיווה לרשום ניצחון על לצ'ה החלשה בבכורה על הקווים בסן סירו, אך לצערו כדור השלג השלילי המשיך והוא סיים בתיקו מאכזב במיוחד נגד העולה החדשה. אמנם הרוסונרי עלו ליתרון בדקה ה-20 בזכות שער של האקן צ'להאנולו, אבל בדקה ה-67 לצ'ה קיבלה פנדל. הבעיטה של קומה באבאקאר נהדפה על ידי ג'אנלואיג'י דונארומה, אבל לאחר מכן הסנגלי כבש את הריבאונד.


בדקה ה-81, כובש השער הראשון האקן צ'להאנולו במשחק נהדר סיפק בישול אדיר לקשישטוף פיונטק שעלה כמחליף וכבש את שער השדה הראשון שלו העונה והשלישי בסך הכל. העולה החדשה לא הרימה ידיים, כאשר השופט הורה לתוספת זמן ארוכה של שש דקות היא חיפשה ללא הרף את שער השוויון, ודווקא שחקן ההגנה מרקו קלדרוני כבש את השער היפה במשחק עם פצצה אדירה מחוץ לרחבה שקבעה חלוקת נקודות.



בכורה מאכזבת לפיולי (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)


סמפדוריה – רומא 0:0
קלאודיו ראניירי בבכורה על הקווים הגיע במטרה לחלץ את סמפדוריה מהמקום האחרון וכבר במחזור הראשון הוא פגש בבית את האקסית רומא, אותה הוא עזב בתום העונה. שערים לא היו באצטדיון לואיג'י פראריס, אך בדקה ה-87 ג'וסטין קלייברט הותיר את האורחת בעשרה שחקנים לאחר צהוב שני. נועלת הטבלה שהגישה את נקודתה הרביעית נשארה במקום ה-20, רומא שקיוותה לצמצם את הפער מנאפולי לנקודה, נשארה במקום השישי בעקבות ניצחונה של קליארי.




פארמה – גנואה 1:5
אחרי שהפסידה לספאל לפני היציאה לפגרת הנבחרות, פארמה התפוצצה עם ניצחון מוחץ על הקבוצה במקום הלפני אחרון בטבלה. אנדראס קורנליוס כיכב עם שלושער, שעזר להעלות את הצהובים-כחולים למקום השמיני, לפחות באופן זמני.


תוצאות נוספות
אודינזה – טורינו 0:1
קליארי – ספאל 0:2



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי