בראשון: סטפאנו פיולי ירשום ניצחון בכורה במילאן נגד רומא?

סטפנו פיולי
סטפנו פיולי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

המאמן החדש של הרוסונרי שסיים בתיקו מאכזב את לצ'ה, יוכל להיצמד לג'יאלארוסי, שיעלו עם סגל חסר במיוחד, אם ישיג שלוש נקודות באולימפיקו. וגם: פיונרטינה תנסה להמשיך את הרצף החיובי נגד לאציו

(גודל טקסט)

המחזור התשיעי של הליגה האיטלקית נפתח אתמול (שישי) עם הניצחון 0:1 המינימלי של ססואולו על ורונה, אשר קטע רצף של שלושה הפסדים לחבורתו של רוברטו דה זרבי והצעיד אותם למקום ה-13 וכבר מחר המחזור יינעל עם שישה משחקים כשבמוקד המפגש הפיקנטי בין מילאן שמחפשת ניצחון בכורה בעידן סטפאנו פיולי על הקווים נגד רומא בסטאדיו אולימפיקו. וגם: פיורנטינה הלוהטת תפגוש את לאציו כאשר שתיהן רוצות להיצמד לצמרת הגבוה, וסמפדוריה תנסה להיחלץ מהקו האדום נגד בולוניה.

רומא – מילאן
הרוסונרי רשמו את העונה החלשה ביותר שלהם מאז 1938, דבר שגרם לפיטוריו של מרקו ג'יאנפאולו בתחילת חודש אוקטובר ולמינוי של סטפאנו פיולי. המאמן החדש בינתיים לא הצליח להוציא את מילאן מהבוץ ובבכורה רשם תיקו מביך נגד העולה החדשה לצ'ה. אך עם זאת ניצחון מילאנזי באולימפיקו יעלה את מאזנה של מילאן ל-13 נקודות, בדיוק כמו לרומא מהמקום השישי.

המגן הצרפתי של מילאן תיאו הרננדז החמיא למאמנו החדש לקראת המשחק הקרוב: "הוא מלמד אותנו הרבה דברים ולאט לאט אנחנו נעלה למעלה. פיולי משאיר לנו חופש אבל לא יותר מדי. באיטליה חשוב שיהיה סגנון משחק מוגדר.


ימשיך לשבת על הספסל. קשישטוף פיונטק (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

רפאל לאאו במרכז ההתקפה ובאגפים אמורים לעלות הקאן צ'להאנולו וסוסו. קשישטוף פיונטק שכבש במשחק האחרון ימשיך על הספסל. לעומת זאת רומא סובלת ממספר רב של פצועים – דוידה זפאקוסטה, לורנצו פלגריני, הנריק מחיטריאן, אמאדו דיאוורה, ניקולה קאליניץ' ובריאן כריסטנטה ייעדרו מהמפגש הקרוב בעוד ג'וסטין קלייברט סוחב עונש הרחקה. אך למרות זאת הקבוצה של פאולו פונסקה פייבוריטית למשחק ומלך שערי הקבוצה אדין דז'קו ינסה לקרב את הג'יאלארוסי למקום הרביעי, בו לא הייתה כל העונה שעברה.

פיורנטינה – לאציו
קשה להאמין שפיורנטינה שרשמה 10 נקודות מתוך ה-12 האחרונות סחבה רצף בלתי ייאמן של משחקים ללא ניצחון בין החודשים פברואר על לסוף ספטמבר, ועדיין הסגולים לא הצליחו לגבור על לאציו בחמשת המפגשים האחרונים בכל המסגרות. מנגד מחזיקת הגביע האיטלקי נמצאת שני מקומות מעל פיורנטינה, במקום השביעי, אך רק הפרש שערים מפריד ביניהן. מבחינה מקצועית שתי הקבוצות צפויות לפתוח במערך של 5-3-2 כאשר השינוי היחיד בהרכב של הקבוצה מהבירה הוא חזרתו של לוקאס לייבה שריצה עונש הרחקה במשחק האחרון נגד אטאלנטה.


פרנק ריברי. יפתיע את לאציו? (Gabriele Maltinti/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי