רומא התאוששה מול מילאן, נאפולי מעדה, אטאלנטה התפוצצה

שחקני רומא חוגגים
שחקני רומא חוגגים | NurPhoto / Contributor

הקבוצה מהבירה חזרה לנצח עם 1:2 על הרוסונרי, החבורה של קרלו אנצ'לוטי סיימה ב-1:1 מאכזב נגד ספאל והקבוצה מברגאמו התעללה באודינזה עם 1:7 מהדהד. בולוניה גברה 1:2 על סמפדוריה, 1:2 ללאציו על פיורנטינה

(גודל טקסט)

אחרי תוצאות התיקו המאכזבות של יובנטוס ואינטר בשבת, המחזור התשיעי בסרייה A נמשך היום עם שישה משחקים. במשחק הראשון סמפדוריה חזרה להפסיד, הפעם 2:1 אצל בולוניה. בהמשך נאפולי פספסה הזמנות להיצמד לחבורת הצמרת נגד ספאל, ואילו אטאלנטה התפוצצה על אודינזה עם שביעייה אדירה. לאחר מכן טורינו וקליארי נפרדו ב-1:1 ובמשחק המרכזי השיגה רומא 1:2 חשוב נגד מילאן. עוד הערב: פיורנטינה תשחק בביתה נגד לאציו.


רומא מילאן 1:2

אחרי ארבע תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות, הקבוצה מבירת איטליה התאוששה מול מילאן המקרטעת עם ניצחון חשוב במשחק המרכזי של המחזור. אדין דז'קו פרץ את הסכר עם נגיחה חזקה (38) שהורידה את רומא להפסקה עם 0:1, אך מילאן פתחה את המחצית השנייה בצורה טובה ותיאו הרננדס איזן עם בעיטה נהדרת (55). השער לא הבהיל את המארחת, שחזרה להוביל שלוש דקות לאחר מכן הודות לטעות קשה בהגנה אותה ניצל ניקולו זאניולו שקבע 1:2 יקר בסיום.


רומא טיפסה למקום החמישי בטבלה עם 16 נקודות, שבע פחות מהאלופה והמוליכה יובנטוס. במחזור הבא תתארח הקבוצה מהבירה אצל אודינזה בתקווה לשפר עמדות במאבקי הצמרת. מילאן, לעומת זאת, המשיכה את פתיחת העונה העגומה שלה והיא רק במקום ה-12 עם עשר נקודות. בשבוע הבא תהיה לה הזדמנות להתאושש במשחק בית קל על הנייר, כשתפגוש את ספאל החלשה.



דז'קו חוגג את החמישי שלו העונה בסרייה א' (Gettyimages)


ספאל – נאפולי 1:1

נאפולי, השואפת להיצמד כמה שיותר ליובנטוס ולאינטר בפסגת הטבלה, מעדה דווקא נגד ספאל, הקבוצה במקום הלפני אחרון. דריס מרטנס וארקדיוש מיליק פתחו בחוד של קרלו אנצ'לוטי, שראה את החלוץ הפולני מוצא את הרשת כבר אחרי תשע דקות של משחק, עם בעיטה שטוחה וחדה מ-20 מטרים. ספאל הצנועה הצליחה לעקוץ בדקה ה-16, בעזרת שער מבריק של יסמין קורטיץ' הסלובני. התכולים ניסו בכל כוחם להשיג שער ניצחון חשוב, על מנת להכריע את המשחק, אך ללא הצלחה.


אינסינייה בסוף המשחק בספאל. אכזבה גדולה אצל הדרומיים (Pier Marco Tacca/Getty Images)
לורנצו אינסינייה בסוף המשחק בספאל. אכזבה גדולה אצל הדרומיים (Pier Marco Tacca/Getty Images)


פיורנטינה – לאציו 2:1
המשחק שנעל את הערב הגיע מפירנצה, כאשר החבורה הסגולה של וינצ'נזו מונטלה אירחה בביתה את לאציו וסימונה אינזאגי, בקרב אדיר על הכניסה לדבוקת הצמרת. בדקה ה-22 הנשרים היו הראשונים להרעיד את הרשתות במשחק, כשצ'ירו אימובילה השאיר חואקין קוראה לבד מול השוער ברתלומיאיי דרגובסקי, והחלוץ עבר אותו ללא בעיות וגלגל את שער היתרון.


שש דקות לאחר מכן פרנק ריברי פרץ על האגף על האגף השמאלי, זיהה את פדריקו קייסה במרכז הרחבה וסידר לו שער שוויון. אחרי הבישול, אימובילה היה זה שאמר את המילה האחרונה בהתמודדות, כאשר על סף הדקה ה-90 הוא קיבל כדור מדויק לראשו מג'ורדן לוקאקו ונגח בצורה מוצלחת את שער הניצחון המוצדק של לאציו. עמוק בתוך תוספת הזמן לוקה ראניירי ספג כרטיס צהוב שני על נגיעת יד ברחבה, והעניק פנדל ללאציו, אותו פיליפה קאייסדו החמיץ, אך לא מנע את נצחון קבוצתו, שעלתה למקום השישי.


ניצחון חשוב מאוד של לאציו בפירנצה. (Gabriele Maltinti/Getty Images)
ניצחון חשוב מאוד של לאציו בפירנצה. (Gabriele Maltinti/Getty Images)


אטאלנטה – אודינזה 1:7
הקבוצה מברגאמו של ז'אן פיירו גספריני פשוט התפוצצה על אודינזה המסכנה, ועקפה את נאפולי בדרך למקום השלישי. המשחק עצמו התחיל הפוך, כאשר סטפנו אוקאקה העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-12 אחרי טעות קשה בהגנה היריבה. יוסיפ איליצ'יץ' דאג לאזן את התוצאה עשר דקות לאחר מכן. בדקה ה-32 איליצ'יץ חדר לרחבה של אודינזה, הוכשל על ידי ניקולס אופוקו שהורחק, ולואיס מוריאל העניק יתרון לקבוצתו מהנקודה הלבנה.


שתי דקות לפני הירידה להפסקה איליצ'יץ' השלים צמד עם בעיטה נפלאה. עם פתיחת החצי השני, מוריאל השלים גם הוא צמד בדקה ה-48 וקבע 1:4. שלוש דקות בלבד חלפו עד שמריו פאסליץ' הקרואטי כבר כבש את ה-1:5 המרשים של אטאלנטה. מוריאל הקולומביאני קיבל הזדמנות לקחת את כדור המשחק לביתו, כשפנדל נוסף נשרק לזכות אטאלנטה בדקה ה-75, אותו הוא כבש ללא בעיות. בדקה ה-83 זה כבר הפך למשחק היסטורי, כשאמאד טראורה מחוף השנהב כבש את ה-1:7 של המארחת.


חגיגה ענקית של אטאלנטה בדרך למקום השלישי. (Emilio Andreoli/Getty Images)
חגיגה ענקית של אטאלנטה בדרך למקום השלישי. (Emilio Andreoli/Getty Images)


בולוניה – סמפדוריה 1:2
הבלוצ'רקיאטי המאכזבים ניצחו רק משחק אחד מתחילת העונה, וגם לו היו מנצחים היום לא היו עולים מעל הקו האדום. אחרי פתיחת העונה הנוראית מונה קלאודיו ראניירי למאמן, ובמשחק הראשון הוא כבר השיג תיקו מכובד נגד רומא, מה שעורר את הציפיות מאוהדי סמפדוריה. אלא שאחרי מחצית חלשה מצד שתי הקבוצות, המארחת חזרה בסערה מההפסקה ותוך שלוש דקות כבש רודריגו פלאסיו את שער היתרון לזכות בולוניה.


ראניירי ניסה לשנות את המערך על המגרש עם חילוף, וקבוצתו השיגה בעיטה חופשית בדקה ה-64. מנולו גביאדיני ניגש לבעוט ושלח כדור נהדר לרשת, משווה ל-1:1 ונותן תקווה לאורחים, אבל ההגנה של סמפדוריה חזרה לחלום ובדקה ה-78 בולוניה חזרה להוביל מדחיקה של מטיה באני לאחר כדור קרן.


סמפדוריה תנסה להשיג ניצחון ראשון תחת ראניירי ביום רביעי, כשתארח במחזור אמצע השבוע את לצ'ה. עד אז, נראה, היא תיאלץ להסתפק במקום האחרון בטבלה. בולוניה, לעומת זאת, עצרה רצף של שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות וקפצה ישר למקום העשירי.


אנדראס סקובה אולסן. ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)
אנדראס סקובה אולסן. ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)


תוצאות נוספות
טורינו – קליארי 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי