אינטר גברה 1:2 על ברשיה ועלתה למקום הראשון

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Marco Luzzani/Getty Images

מרטינס ולוקאקו כבשו במשחק החוץ, שער עצמי של שקריניאר רק צימק את התוצאה והנראזורי לפחות זמנית בפסגת הסרייה A עם יתרון שתי נקודות על יובנטוס. ורונה ניצחה 0:1 בפארמה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

המחזור העשירי בליגה האיטלקית יצא הערב (שלישי) לדרך ואחרי שבמשחק המוקדם ניצחה ורונה 0:1 בחוץ את פארמה משער של דרקו לזוביץ' כבר אחרי 10 דקות, אינטר עלתה לפחות זמנית לפסגה הודות ל-1:2 בחוץ על ברשיה, ניצחון שהחזיר את הנראזורי למסלול אחרי ה-2:2 הביתי נגד פארמה בשבת.

הקבוצה של אנטוניו קונטה מעדה בשניים משלושת המחזורים האחרונים ואיבדה את הפסגה אחרי פתיחת עונה מושלמת, אבל בברשיה היא נהנתה מיכולת טובה של שני החלוצים שלה כדי להכריע את המפגש ולטפס לפחות זמנית למקום הראשון עם 25 נקודות במאזנה, שתיים יותר מאשר ליובנטוס שתארח מחר את גנואה.

בדקה ה-23 היה זה הארגנטינאי לאוטרו מרטינס שהמשיך בכושרו הנפלא וכבש מבישול של סטפן דה ורי, שער שישי שלו בשישה משחקים, ורומלו לוקאקו הצטרף לחגיגת השערים בדקה ה-63 ורק שער עצמי של מילאן שקריניאר בדקה ה-76 הכניע את סמיר הנדנוביץ' וגם קבע את תוצאת המשחק, 1:2 לאינטר שכאמור שבה לפחות זמנית לפסגה ואילו הותירה את ברשיה עם 7 נקודות בלבד, משמע שמריו באלוטלי וחבריו לפחות מחזור נוסף יישארו מתחת לקו האדום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי