סטפנו פיולי: "סוסו שחקן נהדר, אבל הוא יכול לעשות יותר"

סטפאנו פיולי, סוסו
סטפאנו פיולי, סוסו | Marco Luzzani/Getty Images

המאמן החדש של מילאן דיבר על הספרדי לאחר ניצחון הבכורה על הקווים נגד ספאל: "שמח שיש לי שחקנים עם יכולות כאלו, אבל אנחנו משחקים כקבוצה ולא כיחידים". וגם: לוח המשחקים הקשה של הרוסונרי

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

זה לא היה מרשים, אבל אתמול (חמישי) מילאן השיגה את ניצחונה הראשון בעידן סטפנו פיולי לאחר 0:1 קטן על ספאל בסן סירו אשר נתן מעט אוויר לרוסונרי כאשר התרחקו מעט מהתחתית היישר למקום העשירי.

מי שכבש את שער הניצחון היה סוסו, שלא מצא את הרשת ערב המחזור, אך דווקא לאחר שעלה כמחליף הוא הבקיע עם כדור חופשי מושלם לרשת של אטריט ברישה, למעשה זה היה השער הראשון של הספרדי בסרייה א' במשחק בו לא עלה ב-11 הראשונים. פיולי דיבר על הספרדי בסיום: "הוא שחקן איכותי ונהדר, אני חושב שהוא יכול לעשות יותר. אני שמח שיש לי שחקנים עם היכולות האלו, אבל אנחנו צריכים לחשוב כקבוצה ולא כיחידים".

המנג'ר הוסיף והתייחס לניצחון: "אני שמח בשביל השחקנים, האוהדים והמועדון. שמרנו על רוח במשחק נגד ספאל, ידעתי שספאל לא יכולה לעמוד בקצב, לא יצרנו הרבה, אבל כן היינו מסוכנים ואף פגענו במשקוף. החזקנו 95 דקות נגד יריבה שלא הייתה לה רגשי נחיתות ועכשיו עלינו להתרכז מיד במשחק הבא".


ניצחון חשוב למילאן לקראת לוח משחקים קשה (Marco Luzzani/Getty Images)

פיולי יודע שהנקודות נגד קבוצת התחתית היו קריטיות מכיוון שלמילאן מחכים שלושה משחקים קשים במיוחד נגד לאציו בבית, אחריו תצא לטורינו למשחק נגד האלופה ואז תארח במשחק נוסף את סגניתה נאפולי. פיולי: "נצטרך להילחם כמו היום, וזה אומר שנצטרך להתרכז בדברים הנכונים. עכשיו אנחנו צריכים לטעון את עצמינו פיזית ונפשית לקראת המשחקים הבאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי