סבאטיני מפתיע: "זלאטן איברהימוביץ' רוצה לשחק בבולוניה"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Katharine Lotze/Getty Images

מנהלה הספורטיבי של הקבוצה מהסרייה א' חשף בראיון באיטליה על מו"מ בין הצדדים: "יש לו מערכת יחסים מיוחדת עם המאמן מיכאילוביץ', הוא רוצה לעזור לו ואנחנו נעשה הכל כדי שהדבר המטורף הזה יקרה"

קבוצות: בולוניה
(גודל טקסט)

זלאטן איברהימוביץ' בדרך לתחנה הרביעית באיטליה? מנהלה הספורטיבי של בולוניה וולטר סבאטיני התראיין ל'סקי ספורט איטליה' ומסר הצהרה מפתיעה לגבי עתידו של החלוץ בן ה-38. כידוע השבדי מחפש את האתגר הבא בקריירה שלו ועל פי סבאטיני הוא רוצה להגיע לקבוצה ממרכז הטבלה בסרייה א': "איברהימוביץ' רוצה לבוא ולשחק בבולוניה בזכות מערכת היחסים שלו עם המאמן סינישה מיכאילוביץ'". המאמן הסובל מלוקמיה, תיפקד כעוזר המאמן באינטר בין השנים 2006-2008, בתקופה בה זלאטן כיכב במועדון.

לפי דבריו של המנהל הספורטיבי, מתקיים משא ומתן עם הענק השבדי במטרה לצרף אותו וליצור איחוד מרגש עם מיכאילוביץ': "יש הרבה חיבה ביניהם והוא רוצה להגיע בגלל מערכת היחסים שלהם. איברה רוצה לעזור לסינישה, ואני יכול להבטיח שאנחנו נעשה הכל כדי שהדבר המטורף הזה יקרה".

בין אם מדובר בפנטזיות של סבאטיני או במציאות, ללא ספק חזרה של איברהימוביץ' לסרייה א' תשפיע מכל ההיבטים על הליגה ותחזק אותה מבחינה מקצועית, תקשורתית וכלכלית. 

סינישה מיכאילוביץ'. יזכה לאמן שוב את זלאטן איברהימוביץ'? (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)
סינישה מיכאילוביץ'. יזכה לאמן שוב את זלאטן איברהימוביץ'? (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי