באלוטלי תקף את האוהדים הגזעניים: "תתביישו לכם"

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | Alessandro Sabattini/Getty Images

באיטליה עדיין לא נרגעו מהסערה שחוללו אוהדי ורונה. החלוץ זעם על כך שאנשי המועדון הכחישו וגם הודה לאלה שתמכו בו: "הוכחתם שאתם גברים אמיתיים". יו"ר היריבה: "לא שמענו דבר אך התנצלתי בפניו"

(גודל טקסט)
עם כל הכבוד למחזור הנהדר בליגה האיטלקית, את מרבית הכותרות תפס אירוע שלילי שאינו קשור לכדורגל. מריו באלוטלי, חלוצה של ברשיה, ספג קריאות גזעניות מהקהל של ורונה, ירד מהמגרש אך שוכנע לחזור לשחק. גם השער שכבש (ולא מנע הפסד) ממש לא המתיק את הגלולה המרה. החלוץ התרגז מאוד מכך שמאמן ורונה ונשיא המועדון טענו כי לא שמעו שום קריאות גזעניות.


באלוטלי פרסם סרטון ברשתות החברתיות של הרגע הקשה מבחינתו וכתב: "תודה לכל הקולגות על המגרש וגם מחוצה לו, על הסולידריות שהפגינו כלפיי ועל כל ההודעות ששלחו לי, שחקנים ואוהדים. תודה מכל הלב. הראתם שאתם גברים אמיתיים ולא כאלה שמכחישים את הראיות". מעבר לכך, החלוץ פרסם גם סרטון שנשלח אליו על ידי אוהד שלו שעבר התעללות והגיב: "מי שהשמיע קולות של קוף – תתביישו לכם. תתביישו מול הילדים שלכם, הנשים, ההורים, קרובים המשפחה, חברים ומכרים – בושה".


יו"ר ורונה, מאוריציו סטי, הכחיש גם הוא כי שמע קריאות גזעניות במהלך המשחק: "אני מאשר שלא שמענו שום דבר. אוהדי ורונה נלהבים אבל לא גזעניים. כשיש מקרים של גזענות אנחנו הראשונים לגנותם, אבל זה לא בסדר להכליל. אולי שניים או שלושה מתוך 20,000 אוהדים אמרו משהו. השניים-שלושה האלה, אם יש כאלה – אני מוכן למצוא אותם ולהעניש אותם כי אני מגנה בכל תוקף אירוע כזה". עוד הוסיף כי פגש את באלוטלי והתנצל בפניו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grazie a tutti i colleghi in campo e non per la solidarietà avuta nei miei confronti e a tutti i messaggi ricevuti da voi tifosi.. grazie di cuore.Avete dimostrato di essere veri uomini non come chi nega l'evidenza . #notoracism✊✊ #forzabrescia⚪️ #testaallaprossimapartita #noinonciarrendiamo

A post shared by Mario Balotelli‍‍ (@mb459) on



"באלוטלי יצא למלחמה בגזענות", נכתב ב"טוטוספורט", בעוד ב"קוריירה דלה ספורט" נכתב: "החלוץ נפגע מצד אוהדי ורונה וגרם להשעיית המשחק. הוא לא הסתיר את זעמו ברשתות החברתיות". "באלוטלי עשה מעשה", נכתב באתר "גדול".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי