קונטה נגד הגזענות: "הבורים והטיפשים חייבים להיענש"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

מאמנה של אינטר הגיב בתקיפות להתנהגות אוהדי ורונה, שהתנכלו למריו באלוטלי במחזור האחרון באיטליה: "זה אבסורד שב-2019 אנחנו עדיין נתקלים בדברים כאלה". לקראת דורטמונד: "תהיה אווירה חמה, חשוב שנראה אופי"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

מאמן אינטר אנטוניו קונטה הגיב בתקיפות לקריאות הגזעניות כלפי מריו באלוטלי ביום ראשון האחרון, כשהגדיר את האוהדים שאחראים לכך כ"בורים וטיפשים". כזכור, חלוצה של ברשיה בעט את הכדור ליציע וירד מהמגרש בסערה לאחר שהקהל התנכל אליו במהלך המשחק נגד ורונה במחזור האחרון של הליגה האיטלקית.

"לא הייתי באצטדיון, אבל אני מאמין שזה הכרחי לנהוג בקפדניות במקרים כאלה", אמר קונטה והוסיף בנחרצות: "אנחנו חייבים להעניש את אותם אנשים בורים. הטיפשים חייבים להיענש. זה אבסורד שבשנת 2019 אנחנו עדיין נתקלים בדברים כאלה".

אינטר תפגוש הערב (שלישי) את בורוסיה דורטמונד במסגרת ליגת האלופות, כאשר בעיניו של קונטה מדובר בקרב על המקום השני בבית ו', שכן המאמן רואה את העפלתה של ברצלונה מהמקום הראשון כמובטחת: "זה משחק חשוב כי אנחנו בשוויון נקודות, ברצלונה כבר הבטיחה את המקום שלה", אמר המאמן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, "אנחנו מודעים לקשיים שניתקל בהם. אנחנו פוגשים יריבה חזקה ומוכחת, האווירה תהיה חמה ומחשמלת ואנחנו יודעים איזו מוטיבציה הקהל של דורטמונד נותן לשחקנים, חשוב שנראה אופי".

על תכנית המשחק של הנראזורי הוסיף קונטה: "אנחנו רוצים לשחק התקפי בכל מגרש. משחק הגנתי יתפתח רק במקרה שדורטמונד תכפה זאת. המנטליות שלנו היא תמיד לפגוע ביריבה, אנחנו תמיד רוצים לתקוף".

קונטה. התקומם נגד הגזענים (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי