דיווח: מויזה קן עשוי לחזור לאיטליה בחודש ינואר

מויזה קן
מויזה קן. בדרך החוצה | Michael Regan/Getty Images

החלוץ שהגיע לאברטון בקול תרועה רמה לא התאקלם ולא כבש אף שער. ב"קוריירה דלה ספורט" דווח כי רומא ומילאן מקוות לצרפו בהשאלה עד לסיום העונה ולרכוש אותו בקיץ. אביו ז'אן: "המעבר לאנגליה היה טעות"

קבוצות: מילאן אברטון
(גודל טקסט)
הוא הגיע לאנגליה כאחד משחקני הרכש הלוהטים של הקיץ כשאברטון שילמה עבורו 30 מיליון ליש"ט, אך בחלוף ארבעה חודשים מויזה קן, שהרשים בגדול בעונת הבכורה ביובנטוס – נחשב לפלופ ענק. החלוץ האיטלקי בן ה-19 פתח בהרכב רק שלוש פעמים בכל המסגרות, לא כבש אף שער והסתפק בבישול אחד, וכל זה בזמן שלא סבל מאף פציעה. בשלושת משחקי הליגה האחרונים כלל לא שותף, כשנופה מהסגל נגד סאות'המפטון לאחר שאיחר. אין ספק שקן לא התאקלם בממלכה, ולפי הדיווחים באיטליה יש לו ביקש אדיר בארץ המגף  לקראת חלון ההעברות בינואר.


לפי "קוריירה דלה ספורט", רומא ומילאן מחזרות בנמרצות אחרי החלוץ בתקווה להשאילו לחצי עונה עם אופציית רכישה ב-25 מיליון יורו. ה'גילארוסי רוצים שישתף פעולה עם החלוץ אדין דז'קו ובעתיד יתפוס את מקומו כאיש הבכיר בהתקפה, בעוד מצד הטופיז יש נכונות לניהול משא ומתן במטרה להחזיר את ההשקעה בקיץ.


לאביו, ז'אן קין, אין ספק שחזרה לאיטליה היא הצעד הנכון. "המעבר לאנגליה היה טעות קשה, היה עדיף לו לחכות כמה שנים. אני מקווה שהוא יחזור לאיטליה בהקדם האפשרי, עדיף לצד רומא שם משחק גם חברו ניקולו זאניולו". ז'אן התחנן לבנו: "אל תחשוב על הכסף אלא על הקריירה". רק נציין כי קן ניתק קשר מאביו (הוריו פרודים) והוא לא רוצה לשמוע ממנו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי