פלאטיני קטל את ה-VAR בחריפות: "זבל שלא יפתור כלום"

יילך לצעד דרמטי? פלאטיני
יילך לצעד דרמטי? פלאטיני | צילום: AFP

נשיא אופ"א לשעבר הביע התנגדות לשימוש במערכת השיפוט בווידאו: "אני נגד זה ולרוע המזל, לא נוכל לחזור אחורה". הצרפתי גם אישר כי הוא מעוניין לחזור לכדורגל: "יש לי הזדמנות אחרונה ואסור לי לעשות טעויות"

(גודל טקסט)
נשיא אופ"א לשעבר, מישל פלטיני, קטל בחריפות את השימוש במערכת ה-VAR במשחקי כדורגל. הצרפתי, שסיים לרצות עונש הרחקה של ארבע שנים מהענף לאחר פרשת השחיתות שהביאה להדחתו מראשות ההתאחדות האירופית, מקדם בימים אלו את ספרו החדש "המלך הוא עירום".


בראיון טלוויזיוני באיטליה, פלאטיני הודה כי הוא מזמן מתנגד לשיפוט הווידאו, שמאז תחילת השימוש בו מסעיר את עולם הכדורגל: "נדרשת חצי שעה על מנת להסביר למה זה לא יפתור שום דבר. אני נגד ה-VAR, אני חושב שזה זבל ולרוע המזל, לא נוכל לחזור אחורה ממנו".


מי שזכה שלוש פעמים בכדור הזהב בשנות ה-80 וכיכב במדי יובנטוס ונבחרת צרפת, אישר כי הוא מעוניין לחזור לתפקיד כלשהו בכדורגל: "בגיל 64, יש לי הזדמנות להרפתקה אחת אחרונה ואסור לי לעשות טעויות".


פלטיני, שהיה מועמד לרשת את ספ בלאטר כנשיא פיפ"א לפני שהשניים הורחקו יחדיו, הבהיר כי אינו מתחזק מערכת יחסים עם הנשיא הנוכחי ג'יאני אינפנטינו ומתח ביקורת על התאחדות הכדורגל העולמית: "בפיפ"א לא רצו אותי כנשיא כי רציתי להגן על הענף והייתי שחקן העבר היחיד שיכול היה להיבחר לתפקיד".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי