מופע הביזאר של קונטה: "סקס במהלך העונה? שיהיה קצר"

אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מאמנה של אינטר סיפק ראיון יוצא דופן ובו סיפר: "רצוי שהשחקנים יקיימו יחסי מין עם בנות הזוג שלהם, כי אז הם לא צריכים להיות יוצאי דופן במהלך האקט. ושהם יהיו אלה שלמטה. אני דורש רצינות מכולם"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

מרבית מאמני הכדורגל במועדוני הפאר באירופה ידועים כתובעניים, וככאלה שרוצים להיות מעורבים בכל דבר אשר קשור בשחקני הסגל שלהם, זאת על מנת להגיע למקסימום הצלחה. אנטוניו קונטה, מאמנה של אינטר, התראיין היום (שישי) לעיתון ה"הל'אקיפ" הצרפתי, וסיפר באופן די ביזארי כיצד הוא ממליץ לשחקניו לנהל את חיי המין בזמן שהעונה מתנהלת.

"אני ממליץ לכלל השחקנים שלי לקיים יחסי מין לפרקים קצרים, בו הם אמורים להשתמש בכמה שפחות אנרגיות ומאמצים. רצוי שהם ייעזרו בתנוחות בהן הם נמצאים מתחת לפרטנרים שלהם, ועוד יותר רצוי שזה יהיה עם נשותיהם, כי אז הם לא צריכים להיות יוצאי דופן בכל האקט. ברגע שאני עובד במועדון, אני דורש מכולם את מרב הרצינות, ולאחר מכן אני קובע את החוקים והגבולות, ומכוון את כולם לכיוון שאני רוצה".

הנראזורי, ביחס לשנים הקודמות, נמצאים בעונת שיא מאז שהמאמן האיטלקי עומד על הקווים. כרגע הם מדורגים במקום השני בטבלה, נקודה אחת בלבד מתחת ליובנטוס, כשהם נראים כמי שיכולה לאיים על ההגמוניה שנוצרה בשנים האחרונות בסרייה A, כשהגברת הזקנה זכתה בשמונה תארי אליפות רצופים. ביום שבת הקרוב, אינטר תפגוש את טורינו של וולטר מצארי לקרב מותח.

קונטה.
קונטה. "ממליץ לשחקנים על תנוחות בהן הם תחת לפרטנרים שלהם, ורצוי שזה יהיה עם בנות הזוג" (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי