רומא הביסה 0:3 את ברשיה, 1:2 דרמטי ללאציו על ססאולו

שחקני רומא
שחקני רומא | ANDREAS SOLARO/AFP via Getty Images

הג'יאלארוסי עלו זמנית למקום הרביעי לאחר ניצחון על העולה החדשה, שעלתה ללא באלוטלי. התכולים של אינזגי השיגו ניצחון חמישי ברציפות בזכות גול של קייסדו בדקה ה-91. המשחק בין קלאירי ללצ'ה נדחה

(גודל טקסט)
אחרי שיובנטוס ואינטר ניצחו ושמרו על סטטוס קוו בפסגה, המחזור ה-13 הליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה מפגשים. המשחק הראשון התקיים בבולוניה, שם הקבוצה המקומית הייתה טובה יותר מיריבתה וחילצה נקודה דרמטית בדקה ה-95. לאחר מכן רומא הביסה 0:3 את ברשיה, לאציו ניצחה 1:2 את ססואולו, ורונה הפתיעה את פיורנטינה עם 0:1 וסמפדוריה עלתה מעל הקו האדום לאחר 1:2 על אודינזה. המשחק בין לצ'ה לקליארי נדחה בשל תנאי מזג האוויר.


רומא – ברשיה 0:3
הקבוצה מהבירה שהפסידה 2:0 לפארמה לפני פגרת הנבחרות, קיבלה יריבה בהזמנה כאשר איחרה את נועלת הטבלה ברשיה, שעלתה ללא מריו באלוטלי. למרות עדיפות מוחלטת של הג'יאלארוסי, השער הראשון הגיע רק במחצית השנייה על ידי לא אחר מאשר הבלם האנגלי כריס סמולינג. בדקה ה-49 הבלם האנגלי עלה לקרן של לורנצו פלגריני וסיפק נגיחה ללא עוצמה שטיילה כל הדרך לרשת של ברשיה. כעבור שמונה דקות סמולינג בישל לג'יאנלוקה מנצ'יני שקבע את השני והמטווח נגמר בדקה ה-66 עם שער של אדין דז'קו שקבע את תוצאת המשחק.




ססאולו – לאציו 2:1
זה כמעט התפספס לה בין הידיים, אבל לאציו שמרה על המקום השלישי מחזור אחד נוסף בזכות ניצחון חמישי ברציפות והדרמטי מכולם נגד ססאולו. אימובילה כבש את ה-15 שלו העונה בדקה ה-34 ולפני שריקת המחצית פרנצ'סקו קאפוטו עלה עם שער שוויון לאחר קרן. כשהיה נראה ששתי הקבוצות בדרך לחלוקת נקודות פליפה קייסדו הכניע את אנדראה קונסילי עם בעיטה מדויקת תוך כדי סיבוב והבטיח את הניצחון ללאציו.





בלוניה – פארמה 2:2

הקהל האורח קיבל תמורה מלאה עבור כספו כבר בדקה ה-17, כשדיאן קולוסבסקי השבדי בן ה-19 שלח בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה וחגג את שערו השלישי העונה בסרייה א'. 23 דקות חלפו ומי אם לא רודריגו פלאסיו בן ה-37 היה שם עבור בולוניה עם נגיחה שהעלתה את מאזנו לארבע שערי ליגה. בולוניה הייתה מסוכנת יותר בהמשך, אך לא הייתה מספיק תכליתית וסימונה יאקופוני העניש (71) בסיומה של מתפרצת נפלאה. נגמר? לא אם זה תלוי בבלרים דז'מאילי שקבע 2:2 עם וולה אדיר לרשת הגבוהה בדקה ה-95.


פארמה, שהייתה רחוקה שניות מניצחון שני ברציפות, פספסה הזדמנות להיצמד לנאפולי ונותרה במרכז הטבלה עם 18 נקודות. בשבוע הבא היא תנסה לשפר עמדות במשחק בית מסקרן מול מילאן. המארחת, לעומת זאת, עצרה את הסחף אחרי שלושה הפסדים רצופים ואגרה נקודה יקרה לקראת המשך מאבקי התחתית. במחזור הבא מצפה לה משחק חוץ קשה במיוחד נגד נאפולי.

 


יחגוג 38 בפברואר. רודריגו פלאסיו (Gettyimages)


לצ'ה – קליארי – נדחה
המשחק בין לצ'ה לקיארי היה אמור לנעול את ערב המשחק בוויה דל מארה, אך הוא נדחה בשל תנאי מזג האוויר הקשים. גשמים חזקים גרמו להפסקת חשמל שעה לפני המשחק ושני הקפטנים יצאו עם השופט וראו שלא יהיה ניתן לקיים את המשחק בתנאים אלו והאוהדים המאוכזבים נשלחו הביתה.




תוצאות נוספת

ורונה – פיורנטינה 0:1
סמפדוריה – אודינזה 1:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי