ארבעה שערים, שלושה אדומים והצלה מהקו עם היד בין לצ'ה לקליארי

קליארי נגד לצ'ה
קליארי נגד לצ'ה | Maurizio Lagana / Stringer

לאפדולה ואולסן החליפו מהלומות והורחקו (90), במשחק בו הפתעת העונה הייתה בדרך הבטוחה לניצחון שיעלה אותה למקום ה-4, אך קאצ'יאטורה (83) מנע שער בטוח, ספג את הכרטיס האדום וטרף את הקלפים בדרך ל-2:2 סוער

(גודל טקסט)
המחזור ה-13 בסרייה א' ננעל הערב (שני) עם שני המפגשים האחרונים. במשחק המוקדם, שאמור היה להתקיים אמש אך נדחה בשל תנאי מגזר האוויר, נפרדו לצ'ה וקליארי ב-2:2 סוער במיוחד, במהלכו הורחקו שלושה שחקנים. לאחר מכן, ספאל וגנואה סיימו ב-1:1 שהותיר את שתיהן מתחת לקו האדום.


לצ'ה – קליארי 2:2

פנדל מוצלח של ז'ואאו פדרו הברזילאי (29), שמצא את הרשת בפעם השביעית העונה, ובעיטה נהדרת מחוץ לרחבה של ראג'ה נאינגולן (67) סידרו להפתעת העונה יתרון כפול, אלא שאז החלה דרמת הענק: פבריציו קאצ'יאטורה זינק כמו שוער והציל שער בטוח מהקו בעזרת ידו, ראה את הכרטיס האדום והעניק ללצ'ה פנדל אותו הבקיע ג'אנלוקה לפאדולה (83), שרץ לקחת את הכדור לכיוון האמצע, אולם השוער רובין אולסן בעט אותו ליציע בניסיון להעביר זמן והשניים החליפו מהלומות, צעד שעלה לשניהם בהרחקה (90). דקה לאחר מכן ניצלה המארחת את העובדה שקליארי נותרה בתשעה שחקנים ומרקו קלדרוני קבע 2:2 דרמטי עם בעיטה מדויקת מתוך הרחבה.


קליארי, אחת מהפתעת העונה באירופה, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים ופספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי בטבלה על חשבון רומא. במחזור הבא, בבית מול סמפדוריה, היא תנסה לשפר עמדות בצמרת הגבוהה. לצ'ה אמנם אגרה נקודה יקרה בניגוד לתחזיות, אך רשמה משחקי שמיני ברציפות ללא ניצחון והיא ככל הנראה תמשיך להיאבק עד הרגע האחרון על הזכות לשחק בסרייה א' גם בעונה הבאה.



תוצאה נוספת
ספאל – גנואה 1:1



בשלב הזה אף אחד לא דמיין שקליארי תחזור מלצ'ה רק עם נקודה. ראג'ה נאינגולן (Gettyimages)

חילצו נקודה יקרה בתוספת הזמן. שחקני לצ'ה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי