פאשליץ' כבש צמד, 0:3 לאטלאנטה על ברשיה

מריו פאשליץ'
מריו פאשליץ' | Marco Luzzani/Getty Images

הקשר הקרואטי הצטיין עם שער אחד בנגיחה ושער נוסף בעקב, איליצ'יץ' חתם. הקבוצה של גספריני חזרה לנצח לאחר ארבעה משחקי ליגה וגברה על האחרונה בטבלה. טורינו ניצחה 0:1 את גנואה. לצ'ה גברה על פיורנטינה

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית נפתח היום (שבת) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם של היום גברה אטאלנטה הביסה 0:3 את ברשיה האחרונה בטבלה לאחר מכן טורינו ניצחה 0:1 את גנואה ובמשחק שנעל את הערב לצ'ה הפתיעה את פיורנטינה עם 0:1.

ברשיה – אטלאנטה 3:0
הקבוצה של ג'יאן פיירו גספריני הייתה מצוינת נגד יובנטוס במחזור שעבר ואף עלתה ליתרון אך הפסידה 3:1. היום (שבת), במשחק נגד נועלת הטבלה, היא ידעה שהיא חייבת לחזור לנצח בליגה לאחר ארבעה משחקים. הניצחון 0:2 על דינמו זאגרב באמצע השבוע גם כן תרם לביטחון שלה. 

נועלת הטבלה החזיקה מעמד עד לדקה ה-26 נגד ההתקפה הטובה בליגה אך אז הגיע מריו פאשליץ' שנכנס לעניינים. הקרואטי נגח נפלא לאחר הרמה של טימותי קסטנייה. בדקה ה-61 הוא כבש שוב והפעם בזכות העקב. עד הערב היה לו שער בודד בליגה. בתוספת הזמן כבשה האורחת שער שלישי ואחרון כשיוסיפ איליצ'יץ' ניצל הגנה דלילה של ברשיה כדי לדהור ממחצית המגרש שלו עד לאחד על אחד בדרך לשער קל, 0:3.


שחקני אטלאנטה חוגגים (Marco Luzzani/Getty Images)

זה היה ניצחון החוץ החמישי של אטלאנטה העונה בשמונה משחקים כשהיא טרם הפסידה מחוץ לביתה. בזכות שלוש הנקודות חזרה אטלאנטה למאבק על ליגת האלופות שכן היא נצמדה לרומא ולקליארי שמדורגות 4-5 בטבלה, אך להן כמובן משחק חסר.

תוצאות נוספות
גנואה – טורינו 1:0
פיורנטינה – לצ'ה 1:0


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי