נשיא ברשיה על באלוטלי: "דיברתי שטויות, הוא חופשי לעזוב בינואר"

מאסימו סלינו
מאסימו סלינו | Enrico Locci/Getty Images

מאסימו סלינו, שעורר סערה כשהתבטא בגזענות כלפי החלוץ, אישר כי "סופר מריו" חופשי לעבור לקבוצה אחרת בינואר וטען כי דבריו הוצאו מהקשרם: "גם אני מתבדח לפעמים. אני נוצרי, איך אוכל להיות גזען?"

(גודל טקסט)

"מה אני יכול לומר? הוא שחור והוא מנסה לנקות את עצמו" – הדברים הללו, שאמר נשיא ברשיה מאסימו סלינו על מריו באלוטלי בשבוע שעבר, הסעירו את איטליה כולה ותפסו כותרות רבות. היום (שני) התפרסמה בארץ המגף התגובה של סלינו, שהודה כי באלוטלי עשוי לעזוב והביע צער על ההערה הגזענית שפלט.

"מריו עצוב כי הוא לא מצליח לבטא את עצמו בכדורגל", אמר סלינו לאתר "לה ינה", "לשחק בסריה א' זו הקרבה גדולה עבורו, אולי הוא חשב שזה יהיה יותר פשוט. הוא חופשי לעזוב בינואר בחינם. כרגע הוא צריך לבחור על איזו דרך הוא רוצה לעלות, למעלה או למטה. אני לא רוצה שהוא יעזוב, אם זה יקרה שנינו נפסיד".

כזכור, דבריו של הבעלים הגיעו מעט זמן אחרי שהחלוץ ספג קריאות גזענות מצד אוהדי ורונה. סלינו המשיך וטען כי לא התכוון להתבטא בגזענות כלפי באלוטלי, כשהתעקש על כך שדבריו הוצאו מהקשרם: "רציתי להרגיע את הרוחות, אבל עשיתי נזק גדול יותר. אני גזען? אני נוצרי, איך אוכל להיות גזען? כשאמרתי שהוא צריך לנקות עצמו התכוונתי שאם לא אוהבים אותו, זה אומר שהוא צריך להפוך לבהיר יותר כדי שיקבלו אותו?".

באלוטלי. יעזוב את ברשיה בינואר? (Marco Luzzani/Getty Images)
באלוטלי. יעזוב את ברשיה בינואר? (Marco Luzzani/Getty Images)

האיש החזק בקבוצה מלומברדיה הוסיף והגן על השחקן שלו: "דיברתי איתו אתמול, לא אני זה שהעליב אותו. כשהתקשורת פירשה את הבדיחה שלו בצורה הזו, דאגתי יותר למריו מאשר לכל דבר אחר. השתמשו במשפט שלי לתמרון. אמרתי שטויות, גם אני מתבדח לפעמים. אחרי ורונה, אמרתי לו שיקנה מיכל צבע וככה ישמח את אותם ממזרים. הם חבורה של מטומטמים שבאים למגרש כדי לתקוף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי