קליארי חזרה מ-2:0 בדקה ה-68 ל-3:4 מדהים על סמפדוריה

לוקה פלגריני
לוקה פלגריני | Enrico Locci/Getty Images

קוואליארלה כבש צמד (38, 70) ובישל לרמירז (52), אבל נאינגולן כבש מרחוק (69) וז'ואאו פדרו הימם עם צמד מהיר (75 בעקב, 76 ושער ניצחון מאוחר (97)) כדי לתת למארחת מהפך ענק ומשחק 12 ברציפות ללא הפסד

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)

המחזור ה-14 בסרייה A, שראה תחלופה בצמרת במהלך סוף השבוע האחרון, נחתם היום (שני) עם משחק בודד בין קליארי, אחת הקבוצות המפתיעות של העונה באיטליה, לבין סמפדוריה עמוסת הכישרון שלא מצליחה להתרומם. זה נגמר עם 3:4 מטורף ובלתי צפוי.

קליארי הגיעה למשחק עם רצף מרשים של 11 מחזורים ללא הפסד, שהקפיץ אותה למקום החמישי בליגה, אבל הפעם משהו השתבש. עד הדקה ה-23 לא היו בכלל הזדמנויות, ואז ז'ואאו פדרו הגיע לשני מצבים, אבל משם המארחת נעלמה. פאביו קוואליארלה היה קרוב לכבוש במספרת בדקה ה-35, ושלוש דקות לאחר מכן קיבל הזדמנות אמיתית להעלות את סמפדוריה ליתרון כשפנדל נשרק לזכות קבוצתו. הוא כבש בקלות והוריד את הקבוצות להפסקה במצב של 0:1.

במחצית השנייה האורחת הגדילה את היתרון, כשהפעם קוואליארלה מקבל כדור נהדר מגסטון רמירז ומחזיר לו לאחד על אחד מול רפאל. הקשר מאורוגוואי לא התבלבל וקבע 0:2, מקרב את סמפדוריה לניצחון חוץ שני ברציפות. אלא שראדה נאינגולן הגיע בדקה ה-69 ובעט מחוץ לרחבה כדור שטוח שחצה את ההגנה וחדר פנימה, נותן עוד תקווה לקבוצה של רונאלדו מאראן.

קוואליארלה. צמד ובישול שלו לא עזרו (Enrico Locci / Getty Images)
קוואליארלה. צמד ובישול שלו לא עזרו (Enrico Locci / Getty Images)

התקווה הזאת החזיקה דקה בלבד, כיוון שקוואליארלה הלא נגמר קיבל מסירה נהדרת ממאנולו גביאדיני והמשיך בנגיעה לרשת, קובע 1:3. קליארי לא אמרה נואש, ובדקה ה-75 לוקה פלגריני פרץ מצד שמאל ושלח מסירת רוחב לרחבה, אליה הגיע פדרו וכבש עם העקב את השער המצמק. פחות מדקה עברה, והברזילאי הגיע ראשון להגבהה של נאינגולן וקבע 3:3 מדהים.

נגמר? ממש לא. את 8 הדקות של תוספת הזמן ניצלה סמדוריה ללחץ על שער היריבה כדי לנסות להשיג בכל זאת את שלוש הנקודות ואת הניצחון הראשון באצטדיון סרדיניה ארנה מזה 12 שנה, אבל היא הפקירה את ההגנה. בדקה ה-97 יצאה קליארי להתקפה אחרונה, ופדרו השלים שלושער עם נגיחה אדירה שקבעה 3:4 מטורף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי