"לאוטרו הוא שילוב של בטיסטוטה, אגוארו וקרספו"

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

ורון, אקס הנראזורי, מתלהב מהחלוץ הארגנטינאי: "הוא עושה הכל ברמה הכי גבוהה". מארוטה חושש? "הוא אסיר תודה למועדון, אנחנו רוצים לצמוח ואסור לוותר על הנכסים שלנו אך השוק בלתי צפוי"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)
הוא חווה קשיי הסתגלות באיטליה ועונת הבכורה שלו באינטר לא ממש הייתה מרשימה. אבל העונה הכל התפוצץ ולאוטרו מרטינס נראה כמו אחד החלוצים הטובים באירופה. ככה זה עם 13 שערים (יותר מאשר בכל העונה שעברה) ב-1399 דקות. במחזור האחרון הוא כבש צמד נגד ספאל ושלח את אינטר לפסגת הטבלה, וחלוץ העבר אלסנדרו אלטובלי טען שלדעתו רק ליאו מסי טוב ממנו ואסור למועדון למכור אותו בפחות מ-250 מיליון יורו. השמועות על כך שברצלונה מחפשת יורש ללואיס סוארס לא פוסקות והנראזורי רוצים, כמובן, לשמור על התכשיט אצלהם. בפה מארוטה, מנהל אינטר, התייחס לעניין.


מארוטה אמר: "לאוטרו בחור טוב אסיר תודה לאינטר, הוא מרגיש כאן בנוח, הוא לא שוכח מה עשינו בשבילו. אינטר רוצה לצמוח כמועדון וברור שקבוצה ששואפת להשתפר ולא מוותרת על הנכסים שלה, אחד השחקנים הטובים ביותר". מצד שני, מארוטה סייג: "אבל השוק (חלון ההעברות) הוא בלתי צפוי. לשחקנים יש השפעה והם בוחרים לאן הם רוצים להגיע. זה עדיין לא הזמן לדבר על חוזה חדש".




על שיתוף הפעולה עם רומלו לוקאקו: "לאינטר אין הרבה שמות גדולים על הנייר אבל יש לשחקנים אישיות. לחלוצים שלנו יש כימיה נכונה, הם חברים טובים מחוץ למגרש וזה בהחלט עוזר להם. אני חושב שאנטוניו קונטה אחראי לכך, הוא מוציא מהם את המיטב. כל השחקנים מגיבים בבירור לפקודות שלו".


מי שהאמין בחלוץ לאורך כל הדרך הוא חואן סבסטיאן ורון 'המכשפה הקטנה' ששיחק באיטליה במדי לאציו בסוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000 ובהמשך הגיע גם לאינטר. ורון הבטיח אז שאם ההתאקלמות תעבור בצורה חלקה, לאוטרו יהפוך לאלוף. בראיון לתקשורת האיטלקית אתמול (שני) אמר: "אני לא הקוסם, זה הוא. הוא שחקן חזק, הוא היה נפלא בארגנטינה ועכשיו גם באיטליה. יש לו אישיות חזקה למרות שהוא רק בן 22, הוא משלב איכות וכמות. הוא עושה כמעט הכל ברמה הגבוהה ביותר".


ורון לא עצר כאן: "הוא חלוץ שלם. הוא ממש מיקס של כמה שחקנים. הוא לא החלוץ הקלאסי כמו גבריאל בטיסטוטה אך יש לו את אותן עוצמות. הוא ערמומי ברחבה כמו הרנאן קרספו ונע מחוץ לרחבה כמו סרחיו אגוארו, הוא מאוד מהיר".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי