דיווח באיטליה: אנצ'לוטי יפוטר, נאפולי כבר פנתה לגאטוזו

קרלו אנצ'לוטי, ג'נארו גאטוזו
קרלו אנצ'לוטי, ג'נארו גאטוזו | ALBERTO PIZZOLI/AFP via Getty Images

על פי "סקיי ספורט", המועדון שפתח את העונה בצורה לא טובה תחת המאמן יחכה עד אחרי המשחק נגד גנק ואז יודיע על פיטוריו. המאמן שעזב את מילאן נמצא על הכוונת, גם פיורנטינה מעוניינת בו

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

הקדנציה הקצרה של קרלו אנצ'לוטי בנאפולי כבר מתקרבת לסיומה, כך מדווחים באיטליה. התוצאות המאכזבות של התכולים מתחילת העונה מדברות בעד עצמן, והקבוצה שלא ניצחה בשמונת המשחקים האחרונים מחפשת שינוי שיחזיר אותה למאבקי הצמרת. על פי "סקיי ספורט איטליה", המועדון יודיע על פיטוריו של אנצ'ולטי עד ה-10 בדצמבר – והשמועות על זהות המאמן הבא כבר עפות בארץ המגף.

ב"פוטבול איטליה" מדווחים כי ג'נארו גאטוזו, המאמן בעל הפה הגדול שעמד על הקווים של מילאן בעונה שעברה, הוא המועמד המוביל של נאפולי – שכבר יצרה עימו קשר. על פי האתר "קאלציומרקאטו.קום", המנהל המקצועי של המועדון שוחח עם גאטוזו ובירר לגבי האפשרות שיגיע כבר בימים הקרובים.

עוד מדווחים באיטליה כי הקרע בין השחקנים ואנצ'לוטי כבר לא יתוקן והוא רק הולך ומחריף, והמועדון יחכה עד סיום שלב הבתים של ליגת האלופות (משחק בית נגד גנק בעוד שישה ימים) על מנת להיפרד מהמאמן המוערך שלא התחבר טוב לקבוצה.

שחקני נאפולי מאוכזבים. לא מסתדרים עם אנצ'לוטי (Francesco Pecoraro/Getty Images)
שחקני נאפולי מאוכזבים. לא מסתדרים עם אנצ'לוטי (Francesco Pecoraro/Getty Images)

בינתיים, לא רק נאפולי מעוניינת בגאטוזו – גם על פיורנטינה עוברת פתיחת עונה בינונית, גם היא מתכוונת להיפרד ממאמנה וינצ'נצו מונטלה וגם היא סימנה את אקס מילאן כמועמד המוביל להגיע. גאטוזו נמצא ללא קבוצה מאז הקיץ, לאחר שנכשל במשימה להעפיל לליגת האלופות עם מילאן, ודחה בחודשים האחרונים הצעות מגנואה ומסמפדוריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי