אינטר מעדה בבית מול רומא, ניצחון יחזיר את יובנטוס לפסגה

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | MIGUEL MEDINA / Contributor

אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, הנראזורי נעצרו עם 0:0 מאכזב בסן סירו והאלופה תוכל לשוב למקום הראשון אם תשיג שלוש נקודות מחר (שבת ב-21:45) אצל לאציו באולימפיקו. לוקאקו ומרטינס החמיצו מקרוב

קבוצות: אינטר רומא
(גודל טקסט)

אחרי חמישה ניצחונות רצופים, אינטר מעדה הערב (שישי) עם 0:0 מאכזב מול רומא ורשמה משחק בית שלישי העונה בסרייה א' ללא ניצחון. הנראזורי עדיין בפסגת הטבלה עם 38 נקודות אחרי 15 מחזורים ומאזן חוץ מושלם, אך איבוד הנקודות בסן סירו קבע שהאלופה יובנטוס תוכל לשוב לפסגה אם תנצח מחר (שבת ב-21:45) את לאציו באולימפיקו.

אם לא די בתוצאה המאכזבת, אינטר והמאמן אנטוניו קונטה, שהגיעו להתמודדות מול רומא עם לא מעט פצועים, איבדו גם את אנטוניו קנדרבה שנפצע בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ונמצא בספק לקראת המשחק הקריטי מול ברצלונה בליגת האלופות ביום שלישי. במשחק עצמו הייתה זו כאמור המוליכה שהכתיבה את הקצב, אך רומלו לוקאקו, לאוטרו מרטינס ומתיאס וסינו החמיצו מעמדות נוחות.

באשר לרומא, שעצרה את אינטר על אפס שערים אחרי עשרה משחקים רצופים בהם היא כבשה לפחות פעמיים, הקבוצה מהבירה עקפה זמנית את קליארי וטיפסה למקום הרביעי בטבלה עם 29 נקודות. רומא אמנם השיגה תיקו בלבד אחרי שלושה ניצחונות חוץ רצופים בכל המסגרות, אך לאור הצורה בה התפתח מהמשחק היא יכולה להיות מרוצה מהנקודה היקרה שהשיגה בסן סירו לקראת המשך המאבקים על המקום בליגת האלופות.

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי