מילאן גברה 2:3 על בולוניה, באלוטלי כבש בניצחון ברשיה

תיאו הרננדס
תיאו הרננדס | Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images

פנדל מדויק של פיונטק, בתוספת שערים של הרננדס ובונאבנטורה העניקו לרוסונרי ניצחון קריטי. למרות סערת הגזענות, החלוץ העניק לקבוצתו 0:1 חשוב אצל ספאל. טורינו עלתה למקום השמיני עם 1:2 על פיורנטינה

(גודל טקסט)

המחזור ה-15 בליגה האיטלקית ינעל היום (ראשון) עם שישה משחקים נוספים, כאשר תחילה לצ'ה וגנואה נפרדו בתיקו 2:2 לאחר קרב סוער. לאחר מכן, טורינו גברה 1:2 על פיורנטינה ועלתה למקום השמיני, כשבמקביל ברשיה ניצחה את ספאל בחוץ. ססואלו וקליארי נפרדו בתיקו. מאוחר יותר, פארמה גברה 0:1 על ספמדוריה בחוץ. מילאן נעלה את יום המשחקים עם 2:3 על בולוניה.

בולוניה – מילאן 3:2
לאחר הניצחון במחזור שעבר נגד פארמה, הרוסונרי גברו על הקבוצה של סינישה מיכאלוביץ', שגברה על נאפולי לפני מספר ימים, ובכך עלתה עד למקום התשיעי בטבלה. זה התחיל בדקה ה-15 בדיוק, כאשר קשישטוף פיונטק הפולני הוכשל ברחבה וכבש שער יתרון בפנדל מדויק. בדקה ה-32 תיאו הרננדס הצרפתי קיבל כדור נהדר מסוסו והכפיל את תוצאת המשחק. אותו הרננדז כבש שמונה דקות לאחר מכן שער עצמי, ובכך צימק את התוצאה במשחק לקראת ההפסקה.

עם פתיחת המחצית השנייה, מילאן הצליחה למצוא את השער פעם נוספת, כשג'יאקומו בונאבנטורה ניצל הרחקה לא טובה ושחרר כדור חד ומדויק מ-16 מטרים. בדקה ה-84 בולוניה הצליחה לצמק בעזרת כדור עונשין טוב של ניקולה סנסונה, אך לא הצליחה מעבר והנקודות נסעו צפונה. 

טורינו – פיורנטינה 1:2
טורינו עשתה צעד משמעותי בביתה הערב נגד פיורנטינה, לאחר שהמשיכה את המומנטום הנהדר מהשבוע שעבר ועלתה למקום השמיני בטבלה עם ניצחון משכנע. פרנק ריברי הצרפתי נעדר מהסגל של הסגולים בעקבות פציעה, וראה מהיציע את את קבוצתו סופגת בדקה ה-22 מראשו של סימונה זאזה, שהתגנב בין כל שחקני ההגנה ונגח היטב כדור שהרים כריסטיאן אנסלדי.

אותו אנסלדי דאג להבטיח את שלוש הנקודות של קבוצתו, לאחר שבדקה ה-72 הוא ביצע מהלך אישי נהדר, השתחרר מהשומר שלו בעזרת הטעיה מבריקה ושיגר כדור שטוח ממרחק, שנעצר עמוק בתוך הרשת. בדקה ה-92 פיורנטינה הצליחה להמתיק את טעם ההפסד עם שער מצמק של מרטין קאסרס, אך לא הצליחה מעבר לזה.

 הפועה נהדרת של הארגנטינאי. אנסלדי חוגג את שערו ואת הניצחון (Alessandro Sabattini/Getty Images)
הופעה נהדרת של הארגנטינאי. אנסלדי חוגג את שערו ואת הניצחון (Alessandro Sabattini/Getty Images)

ספאל – ברשיה 1:0
קרב תחתית בכל המובנים, כאשר הקבוצה מהמקום האחרון אירחה את הקבוצה מהמקום ה-19. לאחר כל סערות הגזענות במדינה נגד מריו באלוטלי, החלוץ פתח בהרכבה של ברשיה, ואף היה הגורם המכריע לכך שהיא גברה על יריבתה והצליחה לצאת לדרך חדשה. "סופר מריו" כבש בדקה ה-54 את שער הניצחון, וכלל לא חחג על הכר הדשא. בדקה ה-74 ספאל קיבלה כדור עונשין והזדמנות גדולה להשוות את התוצאה, אך אנדראה פטאנייה נהדף על ידי יסי יורונן.

סירב לחגוג. באלוטלי עם חבריו בברשיה (Gabriele Maltinti/Getty Images)
סירב לחגוג. באלוטלי עם חבריו בברשיה (Gabriele Maltinti/Getty Images)

לצ'ה – גנואה 2:2
לאחר שהמארחת ניצחה במחזור הקודם את פיורנטינה, היא ידעה כי המשחק נגד גנואה עשוי להיות קריטי במשימת הבריחה מהתחתית הבוערת. האורחת, שהגיעה למפגש לאחר שלא ניצחה בששת משחקי הליגה האחרונים, עלתה ליתרון כפול עוד במחצית הראשונה, כאשר גוראן פאנדב הוותיק כבש שער נהדר לאחר שניצל הרחקה רעה של השוער גבריאל הברזילאי, והכניע אותו מ-35 מטרים.

על סף הירידה לחדרי ההלבשה דומניקו קרישיטו כבש בכדור עונשין מדויק, ונראה היה כי המשחק הולך לכיוון אחד. בדקה ה-60 לצ'ה ביצעה תרגיל נהדר בכדור קרן, אשר הוביל לשער מצמק יפהפה של פיליפו פאלקו. המשחק התחיל להתחמם יותר כשקווין אגודלו מגנואה ראה כרטיס צהוב שני בדקה ה-69, ובדיוק דקה לאחר מכן קבוצתו ספגה בפעם השנייה, הפעם עם נגיחה טובה של אנדראה טבאנלי. עד הסיום גם פאנדב ראה כרטיס אדום שני, אך המשחק הסתיים בחלוקת נקודות סוערת.

תוצאה נוספות
ססואולו – קליארי 2:2
סמפדוריה – פארמה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי