בסטייל: אינטר חזרה לפסגת הסרייה א' עם 0:4 על גנואה

סבסטיאנו אספוסיטו, רומלו לוקאקו
סבסטיאנו אספוסיטו, רומלו לוקאקו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הנראזורי לא הותירו סיכוי ליריבה מהתחתית. לוקאקו רשם צמד, סבסטיאנו אספוסיטו בן ה-17 פתח לראשונה בהרכב וכבש בפנדל. גם גאגליארדיני הבקיע. 1:2 לאודינזה על קליארי

(גודל טקסט)

אחרי התבוסה של פיורנטינה נגד רומא אמש (שישי), שהביאה לפיטוריו של וינצ'נזו מונטלה, המחזור ה-17 בליגה האיטלקית נמשך היום (שבת). אינטר חזרה כצפוי לפסגת הטבלה לאחר שהביסה 0:4 את גנואה בסן סירו בקרב הקצוות. רומלו לוקאקו כיכב וסבסטיאנו אספוסיטו עשה היסטוריה בנראזורי. לפני כן, אודינזה ניצחה לראשונה אחרי חמישה מחזורים והנחילה לקליארי הפסד שני ברציפות עם 1:2. את הערב נעל המפגש בין טורינו לספאל, בו ניצחה האורחת 1:2.

אינטר – גנואה 0:4
הקבוצה של אנטוניו קונטה ראתה את יובנטוס חולפת על פניה בדרך לפסגה ורצתה להשתלט שוב על המקום הראשון לאחר שני מחזורים ללא ניצחון כשפגשה את היריבה מהתחתית (מדורגת במקום ה-19). לאוטרו מרטינס נעדר בשל כרטיסים צהובים ובחצי השעה הראשונה הפנים בסן סירו היו חמוצים במיוחד – ואז הגיע רומלו לוקאקו וסידר הכל.
 
 
תוך שתי דקות, עם שער ובישול, החלוחץ הבלגי סגר עניין. בדקה ה-31 לוקאקו נגח נפלא לאחר בישול של אנטוניו קאנדרבה ורשם את שערו ה-11 בליגה, ומייד לאחר מכן קיבל כדור ברחבה, שיחק נהדר עם הגב והוציא לאחור לקשר רוברטו גאגליארדיני שבעט לרשת, 0:2 נטול דאגות בהפסקה.

שחקני אינטר חוגגים. הצגה גדולה (Chris Ricco/Getty Images)
 

 
במחצית השנייה אינטר החלה לענות. סבסטיאנו אספוסיטו בן ה-17 שפתח בהרכב לראשונה, קיבל את הכבוד לבעוט את הפנדל בדקה ה-64 ורשם שער בכורה מרגש. בדקה ה-71 לוקאקו השלים צמד לאחר בישול של קאנדרבה, בדיוק מה שעבד בשער הראשון. סטפנו סנסיני חזר לשחק לאחר העדרות ארוכה ועלה מהספסל.
 
 
הנראזורי יצאו לפגרה במצב רוח טוב עם עוד משחק ללא ספיגה (בפעם השביעית העונה) כשהם במקום הראשון. כשהליגה תחזור לפעילות, ב-5 בינואר – אינטר תצא למשחק חוץ קשה מאוד נגד נאפולי.

רומלו לוקאקו. ממשיך את העונה הגדולה שלו (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

אודינזה – קליארי 1:2
הקבוצה מצפון-מזרח איטליה התאוששה מהפסד ליובנטוס במחזור האחרון ועלתה למקום ה-14, בעוד האורחת סיימה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון ועלולה לאבד את המקום החמישי לאטאלנטה, אם זו תנצח מחר את מילאן.

רודריגו דה פול העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-55, ז'ואאו פדרו איזן בדקה ה-84 אך תוך דקה בלבד, סקו פופאנה שבישל את הראשון, כבש את השני של אודינזה והעניק לה שלוש נקודות יקרות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי