איטליה מאוהבת: "מתנת חג המולד של לוקאקו לאספוסיטו"

סבסטיאנו אספוסיטו, רומלו לוקאקו
סבסטיאנו אספוסיטו, רומלו לוקאקו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

בארץ המגף הריעו לנראזורי אחרי הניצחון המרשים על גנואה: "הנדנוביץ' יכול היה לאכול פופקורן לאורך כל המשחק". קונטה: "לא אבקש כלום מההנהלה. אליפות? נעשה הכל כדי להפריע"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

אווירת חג מולד שררה במילאנו אמש, כשהנראזורי השיגו ניצחון 0:4 ביתי מרשים על גנואה במשחקם האחרון לשנת 2019. מי שגנב את ההצגה פעם נוספת הוא החלוץ הבלגי האדיר, רומאלו לוקאקו, שכבש צמד, הוסיף בישול וכבש את לבבות האוהדים כשנתן לסבסטיאנו אספוסיטו, הכישרון הצעיר לבעוט כדור עונשין ולכבוש את שערו הראשון בליגה האיטלקית. בגיל 17 ו-172 ימים, אספוסיטו הפך לכובש הצעיר השני בהיסטוריה של אינטר בסריה א' כשרק מריו קורסו מקדים אותו. 

במקביל, הענק הבלגי העלה את מאזנו ל-13 שערי ליגה העונה, כשרק צ'ירו אימובילה האדיר מלאציו כבש יותר ממנו. ב'לה גזאטה דלו ספורט' הריעו: "סופר לוקאקו כבר לא מפתיע אף אחד, אבל את מתנת חג המולד אספוסיטו לא ישכח לעולם. מופע אדיר של אינטר בסאן סירו, והנדנוביץ' יכול היה לאכול פופקורן לאורך כל המשחק". 


גם המאמן, אנטוניו קונטה לא הסתיר את שביעות רצונו מהיכולת של חניכיו: "הקשיים שעברנו לאחרונה הפכו את הקבוצה הזאת לאחראית יותר. היום הרבה שחקנים שקיבלו הזדמנות הוכיחו את עצמם. אנחנו במקום הראשון עם 42 נקודות, צריך להיות מרוצה מהמצב שלנו ולהגיד תודה לשחקנים על העבודה שהם עושים".

על חלון ההעברות בינואר אמר: "אני לא אבקש כלום מההנהלה. זה יהיה חוסר כבוד מצידי כלפיי חבורה צעירה ויוצאת דופן שנותנת לי את הכל. אנחנו צריכים להמשיך להדהים ולעשות דברים יפים".

על שער הבכורה של אספוסיטו אמר המאמן: "מדובר בכישרון צעיר שהתפתח בצורה משמעותית מאז הקיץ. אמרתי את זה מספר פעמים בעבר. הוא כדורגלן רציני ומרוכז, יש לו עתיד מזהיר והוא זוכה לתמיכה מדהימה מהמשפחה שלו (אביו היה כדורגלן). אני שמח בשבילו ובשביל כל הקבוצה כי המשחק היום לא היה קל". 

על המירוץ לאליפות אמר: "עכשיו אנחנו יוצאים לחופשה קצרה, השחקנים ראויים לה. ניפגש שוב ביום ראשון הבא, ואני יכול לצאת לחופשה בשקט כי מדובר בשחקנים רציניים ואחראים. לאמן אותם זה תענוג. יהיה לנו עוד הרבה זמן לחגוג. אליפות? דרך ארוכה לפנינו. אנחנו נעשה הכל כדי להפריע ולהפוך את המאבק למרגש".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי