הפסד היסטורי למילאן, 5:0 משפיל נגד אטאלנטה

שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים | Marco Luzzani/Getty Images

הרוסונרי לא הושפלו בתוצאה כזו מאז 1998, בעוד הכחולים מברגאמו רשמו את ניצחונם הגדול אי פעם. גומז כבש ראשון, פשאליץ', איליצ'יץ' (צמד) ומוריאל כבשו תוך 22 דקות בחצי השני. ניצחון ראשון לגאטוסו באנפולי

קבוצות: אטאלנטה מילאן
(גודל טקסט)

המחזור ה-17 באיטליה יגיע לסיומו רק ביום רביעי כאשר לאציו תארח את ורונה, אבל היום (ראשון) נמשך המחזור עם תוצאת ענק: אטאלנטה השפילה ללא רחמים 0:5 את מילאן, תוצאה היסטורית עבור הקבוצה שלפני עשור עוד שיחקה בליגת המשנה. מאוחר יותר נמשכו משחקי המחזור כשפארמה חילצה 1:1 דרמטי מול ברשיה בתוספת הזמן ובולוניה גברה 2:3 על לצ'ה. משחק שנעל את הערב, ג'נארו גאטוסו רשם ניצחון ראשון בנאפולי עם 1:2 על ססואולו. 

אטאלנטה – מילאן 0:5
ברגעים הכי קשים שלה לא התפרקה ככה מילאן, אבל היום בברגאמו זה קרה. דווקא לאחר רצף של ארבעה משחקים ללא הפסד וכשנראה היה שסטפנו פיולי הצליח לייצב את השורות ברוסונרי, משחק החוץ מול ההפתעה הכי נעימה העונה בליגת האלופות הסתיימה במפח נפש. בשבוע שעבר הפסידה אטאלנטה 2:1 בבולוניה והיא הוציאה את כל העצבים על האדומים שחורים עם הניצחון הגדול בהיסטוריית המועדון, ועוד במשחק הבית הראשון מאז ההעפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, כך שמראש היום הכינו אוהדי הקבוצה קבלת פנים חמה מאוד לשחקנים כאות תודה על ההישג הכביר.

כבר בדקה העשירית עלו הכחולים מברגאמו ליתרון לאחר שיוסיפ איליצ'יץ' בישל לאלחנדרו גומז ועד הדקה ה-60 התוצאה נשמרה. מילאן גם כך הצליחה לבעוט רק פעם אחת למסגרת השער של פרלואיג'י גוליני ולא סיכנה את המארחת בשום שלב, אבל היא ניסתה לצאת קדימה בחצי השעה האחרונה ושילמה על כך ביוקר: מריו פשאליץ' כבש בדקה ה-61, איליצ'יץ' הוסיף לבישול גם צמד שערים בדקות 63 ו-72 מבישולים של פשאליץ' וגומז ולואיס מוריאל הקולומביאני חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-83, שלוש דקות לאחר שעלה מהספסל.

עבור מילאן זו חמישייה ראשונה שהיא ספגה מאז מאי 1998 ברומא (והרביעית בסך הכל), ומול אטאלנטה זו בסך הכל החמישייה השנייה בהיסטוריה שהיא סופגת, הראשונה הייתה ב-1950 ואז זה הסתיים ב-5:2. הניצחון העלה את אטאלנטה למקום החמישי כשלפגרת החורף היא יוצאת עם 31 נקודות במאזנה, בעוד מילאן הידרדרה למקום העשירי עם 21 נקודות בלבד.


כוכבי המשחק. פשאליץ', גומז ואיליצ'יץ' (Marco Luzzani/Getty Images)

ססואולו – נאפולי 2:1
אפשר להגיד מזל לג'נארו גאטוסו שהוביל את נאפולי לניצחון ליגה ראשון אחרי שמונה משחקים באצטדיון מאפיי, אך זה לא היה קל בכלל. המארחת פתחה טוב יותר וגם עלתה ליתרון בדקה ה-29 לאחר שמנואל לוקאטלי מצא את חאמד טראורה, שהכניע את אלכס מרט. נאפולי מצאה את השוויון בדקה ה-57 לאחר מהלך נפלא של אלאן שסיים אותו עם בעיטה מושלמת לחיבורים. התכולים חיפשו את המהפך בכל מחיר ואף שער של קאיחון נפסל על ידי ה-VAR, ושמרה את הדרמה לדקה ה-94. אליף אלמאס ניצל ערבוביה בהגנת המארחת ונגח מקרוב את שער הניצחון שמשאיר את נאפולי חזק בתמונה על הכרטיס לאירופה, ססאולו מנגד נותרה במקום ה-13.


שער נפלא לאלאן. ניצחון ראשון לנאפולי אחרי שמונה משחקים (Alessandro Sabattini/Getty Images)

תוצאה נוספת
פארמה – ברשיה 1:1
לצ'ה – בולוניה 3:2
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי