לוקאקו על התקופה ביונייטד: "כשהבקעתי היו אומרים 'כן, אבל…'"

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

חלוץ אינטר, סגן מלך השערים באיטליה, סיפר על התחושה הלא נעימה איתה הסתובב במנצ'סטר: "כבר אחרי המשחק הראשון התחלתי לתהות לאן זה הולך. כשכבשתי נגד ריאל מדריד כולם זכרו שהחמצתי במשחק"

(גודל טקסט)

רק בן 26 רומלו לוקאקו, אבל הוא על כר הדשא ברמות הכי גבוהות הוא כבר קרוב לעשור. ב-2011 החליטה צ'לסי לרכוש את הבלגי הצעיר שקרע רשתות באנדרלכט וזה עלה לה כ-15 מיליון יורו, משם הוא המשיך כמושאל לווסט ברומיץ' ולאברטון, האחרונה רכשה אותו תמורת 35 מיליון יורו ב-2014 וכעבור שלוש שנים אותה צ'לסי ניסתה לצרפו בחזרה, אבל נכנעה במאבק למנצ'סטר יונייטד ששילמה תמורתו כ-85 מיליון יורו.

כשנתיים וחצי לאחר שעבר לאולד טראפורד וכחצי שנה מאז נפרד מתיאטרון החלומות בטונים די צורמים, הבלגי שוב פורח ומזכיר את ימי השיא. לוקאקו עבר לאינטר של אנטוניו קונטה, שהיה מנג'ר צ'לסי כשהמועדון ניסה לרכוש אותו בחזרה, ושיתוף הפעולה שלו בחוד עם לאוטרו מרטינס עושה את שלו ולראיה לבלגי 12 שערים ב-17 מחזורים בסרייה A – והרבה בזכותו הנראזורי בשוויון נקודות בפסגה עם יובנטוס, 42 נקודות לכל אחת לאחר 17 מחזורים.

היום (שלישי) חשף לוקאקו מעט על החוויה שעבר במנצ'סטר, במדיה כבש בעונה שעברה 12 שערים ב-32 הופעות פרמיירליג. עונתו הראשונה הייתה טובה יותר ובה הוא כבש 16 שערי ליגה, אבל זה עדיין היה פחות שערים מאשר הבקיע בשתי העונות האחרון שלו באברטון.

מנצ'סטר יונייטד שהתה במחנה אימונים באוסטרליה ואז החליט לוקאקו שהוא צריך לעזוב: "אמרתי לפול פוגבה שגמרתי פה", הודה החלוץ ולא הכחיש שהמחשבות לעזוב עברו בראשו עוד לפני סיום העונה שעברה, "זה תמיד היה 'כן, אבל…' כשדיברו עליי".


החברים הטובים, פוגבה ולוקאקו. גם הצרפתי רוצה לעזוב את מנצ'סטר (AFP)

לוקאקו למעשה כבש 42 שערים ב-96 משחקים עבור השדים האדומים בכל המסגרות, אבל התוכנית מעולם לא פעלה כמתוכנן ואת ציפיות האוהדים הוא אף פעם לא הצליח להגשים: "הבקעתי נגד ריאל מדריד בסופר-קאפ האירופי, אבל הייתה לי גם החמצה במשחק הזה וכולם זכרו את זה ודיברו על ההחמצה. כבשתי נגד ווסטהאם במשחק הליגה הראשון וכשדיברו על ההופעה שלי אמרו 'כן, הוא הבקיע, אבל…'. מאותו הרגע כבר התחלתי לתהות לאן זה הולך".

דבריו הגיעו יממה אחרי שאשתו של מאורו איקרדי והסוכנת שלו, וונדה נארה, תקפה את הבלגי רק בשל היותו המחליף של בעלה. כידוע, איקרדי עבר בהשאלה מאינטר לפריז סן ז'רמן בקיץ האחרון והבלגי למעשה תפס את מקומו, ולוונדה נארה היה מה לומר על כך: "רומלו לא הבקיע בליגת האלופות ויראה את משחקי הנוק-אאוט מהטלוויזיה. זה היה נחמד לראות אותו מופיע גם במשחקים גדולים". לזה לוקאקו עדיין לא הגיב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי