רשמית: זלאטן איברהימוביץ' יחזור לקדנציה שנייה במילאן

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | Valerio Pennicino/Getty Images

הרוסונרי בישרו על חזרתו של הענק השבדי, שהוביל את הקבוצה לזכייה באליפות האחרונה שלה ב-2011. "איברה" חתם על חוזה עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לשנה נוספת, ישתכר 3 מיליון יורו וילבש את המספר 11

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

זה רשמי: זלאטן איברהימוביץ' ישוב ללבוש את המדים של מילאן. הרוסונרי בישרו הערב (שישי) על חזרתו של השבדי לקדנציה שנייה בקבוצה שאותה הוביל לאליפות הסריה A האחרונה שלה, בעונת 2010/11, בנוסף לזכייה בסופרקאפ האיטלקי באותה שנה. החלוץ, שסיים לאחרונה את חוזהו בלוס אנג'לס גלאקסי, חתם על הסכם עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לשנה נוספת. השכר שלו צפוי לעמוד על כשלושה מיליון יורו והוא ילבש את החולצה מספר 11.

"איברה" הגיע בפעם הראשונה למילאן ב-2010 וכיכב שנתיים בשורותיה, במהלכן הבקיע 56 שערים ב-85 הופעות ולמעשה, על אף ששיחק שתי עונות בלבד בקבוצה, הוא עדיין מלך השערים שלה בעשור האחרון. בגיל 38, השבדי יתמודד אולי עם האתגר הגדול ביותר בקריירה שלו – להשיב את הרוסונרי לצמרת הליגה האיטלקית, לאחר שהמועדון ירד מגדולתו בשנים האחרונות ומאז 2013 אפילו לא הצליח להשתחל בין ארבע הראשונות בסריה A.

"אני חוזר למועדון שאני רוחש לו כבוד ענק ולעיר מילאנו האהובה עליי. אני אילחם יחד עם חבריי לקבוצה על מנת לשנות את המסלול של העונה הזו ואעשה את הכל כדי לגרום לזה לקרות", היו מילותיו הראשונות של זלאטן כשחקנה החדש-ישן של מילאן. איברהימוביץ' יגיע לארץ המגף ב-2 בינואר ויערוך את הבדיקות הרפואיות, שאחריהן יקיים אימון ראשון עם חבריו לקבוצה ויוצג במסיבת עיתונאים.

הרוסונרי, בהדרכתו של סטפנו פיולי אשר החליף באוקטובר האחרון את מרקו ג'יאמפאולו, מדורגים במקום ה-11 בליגה האיטלקית בתום 17 מחזורים. רק ביום ראשון האחרון הם נחלו תבוסה צורמת 5:0 נגד אטאלנטה, תוצאה שבה לא הושפלו מאז 1998.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי